בע"ה י"א אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שלושת הרוגי הפיגוע מובאים למנוחות

שלושה פצועים במצב קשה מטופלים במרכזים הרפואיים בארץ

  • י"א אדר ב תשע"ו - 08:33 21/03/2016
גודל: א א א
קבלת ארונות ההרוגים בנתב'ג (הלל מאיר TPS)
קבלת ארונות ההרוגים בנתב'ג (הלל מאיר TPS)

היום יובאו למנוחות שלושת היהודים שנרצחו בפיגוע באיסטנבול בירת טורקיה: שמחה דמרי הי"ד, כבת 60, תובא למנוחות בשעה 12:00 בבית העלמין בדימונה עירה. אברהם גולדמן הי"ד, בן 69 מהרצליה, יובא למנוחות בשעה 16:00 בבית העלמין בחולון. יונתן שור הי"ד, בן 40 מתל אביב, יובא למנוחות בעשה 17:00 בבית העלמין בקבוצת שילר.

אתמול (א') אחה"צ נחתו בישראל ארונותיהם של השלושה. משלחת מהיחידה הבינלאומית של ארגון זק"א יצאה במוצאי השבת לאיסטנבול בשביל לטפל בגופות, ובסיוע רבנים מהקהילה היהודית בטורקיה המלאכה הסתיימה ולאחר טקס צבאי שנערך בנמל התעופה בטורקיה הגופות הוטסו לישראל והתקבלו בנמל התעופה בן גוריון בטקס על ידי אנשי הרבנות הצבאית.

גם היהודים שנפצעו בפיגוע הובאו כבר ארצה והועברו לקבלת טיפול רפואי במרכזים הרפואיים בארץ. שלושה מהם מאושפזים עדיין במצב קשה, אחד נותח עד השעות הקטנות של הלילה במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב.

נשיא טורקיה, ארדואן, שיגר מכתב תנחומים לנשיא המדינה ריבלין בו הוא משתתף בצער במדינת ישראל על מותם של היהודים שנהרגו בפיגוע: "המתקפה האכזרית הזו הוכיחה שוב כי על הקהילה הבינלאומית להתאחד במאבקה נגד הטרור המאיים על האנושות כולה ועל הערכים הבסיסיים שלנו ומהווה פשע נגד האנושות".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד