בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דובר צה"ל מגנה - הגולשים זועמים

"זו לא תרבות צה"ל ותרבות העם היהודי" אמר דובר צה"ל בתגובה להריגת המחבל שדקר חייל בחברון. גולש כתב: ''אדוני הדובר, עם ישראל צפה בך היום עומד ומפקיר את חיילינו אשר הרגו מחבל שביקש את חייהם"

  • ט"ו אדר ב תשע"ו - 09:34 25/03/2016
גודל: א א א
מוטי אלמוז (דובר צהל)
מוטי אלמוז (דובר צהל)
סכין במצ"ח - הסיקור המלא בקול היהודי

בעקבות הירי שביצע חייל צה"ל במחבל ערבי שדקר חייל בחברון, לאחר שהלה "נוטרל", החליט דובר צה"ל לגנות את החייל. בתגובה לגינוי, תקפו אותו גולשים רבים בפייסבוק. כנגד החייל נפתחה חקירת מצ"ח והוא עצור בשלב זה. ג שר הביטחון משה (בוגי) יעלון גינה את האירוע.

"החייל עצור ונחקר כדי להבין מה קרה שם". אמר תא"ל מוטי אלמוז, דובר צה"ל. "זו לא תרבות צה"ל ותרבות העם היהודי ולא קשור למסגרת הצבאית".

אלמוז הוסיףכי "כל המעורבים באירוע, כולל החיילים שהיו שם וכל מי שמעורב, כולם יתוחקרו. הרמטכ"ל שוחח עם אלוף פיקוד מרכז והורה לברר את האירוע עד תום, איך חייל החליט לפתוח באש לעבר מחבל ששוכב על הארץ. ההנחיה היא שאחרי שמחבל מנוטרל צריך לטפל בו. אלה ערכי צה"ל".

עמודהפייסבוק הרשמי של דובר צה''ל תא''ל מוטי אלמוז מוצף מאז אמש (חמישי) במאות תגובות זועמות של אזרחי ישראל הדורשים מהקצין הבכיר להפסיק לגנות את הירי במחבל המנוטרל בחברון. "מוטי אם הזבל היה קם וחוזר לדקור חייליםשוב, הביקורת שלך הייתה הפוכה - למה לא ירו במחבל?. תתביישו לכם, כל הכבוד לחייל וכן ירבו חיילים כאלה שלא מפחדים" כתב גולש בשם שי דמרי.

גולשת נוספת, אמילי נוימן, הגיבה: ''בושה! תנו לחייל ללכת הביתה במיידי! הוא גיבור! אין סיבה שהמחבל יחיה ויכנס לכלא ויחיה על חשבוני ועל חשבון אזרחי מדינה ישראל! כולנו מאחורי החייל!''.

''אדוני הדובר, עם ישראל צפה בך היום עומד ומפקיר את חיילינו אשר הרגו מחבל שביקש את חייהם", כתב אסף חגואל. "המערכת שאתה שותף לה נמצאת באובדן דרך מוסרי וערכי.עצוב!''.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד