בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מנכ"ל חוננו: "מי מפריע לחיילים להילחם?"

"צריך לשים לב מי מפריע לחיילים להילחם", אומר מנכ"ל ארגון חוננו שמואל (זנגי) מידד. "בין "בצלם" לפרקליטות הצבאית מתנהלים קשרים תמוהים ושת"פים כנגד לוחמי צה"ל, ונראה כי המערכת כולה נגררת ע"י אותן אג'נדות עויינות"

  • יח"צ
  • י"ז אדר ב תשע"ו - 15:56 27/03/2016
גודל: א א א
שמואל מידד (יהודה פרל)
שמואל מידד (יהודה פרל)
סכין במצ"ח - הסיקור המלא בקול היהודי

"צריך לשים לב מי מפריע לחיילים להילחם", אומר מנכ"ל ארגון חוננו שמואל (זנגי) מידד בעקבות מעצר הלוחם שחיסל מחבל בחברון. "בין "בצלם" לפרקליטות הצבאית מתנהלים קשרים תמוהים ושת"פים כנגד לוחמי צה"ל, ונראה כי המערכת כולה נגררת ע"י אותן אג'נדות עויינות".

מידד, המסייע שנים רבות ללוחמי צה"ל ולשוטרים שנקלעו למצוקה משפטית עקב פעילותם המבצעית מציין כי עד היום סירבו בצה"ל לחשוף את נהלי העבודה מול 'בצלם' למרות פניות ארגון חוננו, וטענו כי מדובר ב"נהלים בלתי כתובים שגובשו עם השנים".

"הרי את בצלם לא מעניין חקר האמת", אומר מידד. "לא ראינו שהם מעבירים תיעוד של התקפות טרור כנגד חיילי ואזרחי ישראל, אלא הם בעלי אג'נדה ברורה של פגיעה בתפקודם של לוחמי צה"ל".

מידד מוסיף כי "לפעמים נראה שהשתגענו ושכחנו שהמחבל שחוסל אינו אזרח תמים אלא אוייב רצחני שרגע לפני כן כמעט שחט חייל. התנהלות ראשי מערכת הביטחון בימים האחרונים מובילה למצב שבו לוחמים יהססו לירות במחבלים, כמו שקרה למחרת בדיוק באותו מקום. מצב זה מוביל לסיכון חיים מיידי של לוחמים ואזרחים, ומחליש את רוח הלחימה של צה"ל".

"חייל שיורה במחבל אינו פושע ואינו רוצח. קל לשבת בדיעבד על הספה או בבית קפה בתל אביב, לצפות באירוע שתועד בצורה מסוימת בידי גורמים עויינים, ולצקצק בלשון.

צריך לזכור שלוחמינו נמצאים במערכה יום יומית כאשר מחד הם מותקפים בידי מרצחים חמושים בכלי נשק קרים וחמים, ומצד שני עדשות המצלמה מכוונות אליהם, ורק אליהם בידי ארגונים עוינים אשר מטרתם ברורה, ולכן צריך לחזק את החיילים, להודות להם ולתת להם גב. ודאי שאסור לשפוט כך לוחמים על פעולתם בשדה קרב מורכב כל כך".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד