בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הצנזורית אכן אשרה את 'שוברים שתיקה'?

שבתי בנדט חזר לכתוב על 'שוברים שתיקה' וב'עד כאן' אומרים בכלל שהדברים שפרסם אינם רלוונטים

  • י"ט אדר ב תשע"ו - 13:30 29/03/2016
גודל: א א א
אנשי שוברים שתיקה מתשאלים את פעיל עד כאן (צילום מסך מערוץ 2)  (צילום מסך מערוץ 2)
אנשי שוברים שתיקה מתשאלים את פעיל עד כאן (צילום מסך מערוץ 2) (צילום מסך מערוץ 2)

כתב 'וואלה' שבתי בנדט פרסם אמש (ג') שהצנזורית הראשית, אל"מ אריאלה בן אברהם, אמרה כי החומרים ש'שוברים שתיקה' פרסמו אינם פוגעים בבטחון המדינה. הדברים נאמרו בהתייחס לתחקיר של ארגון 'עד כאן' ששודר בחדשות ערוץ 2 באחרונה בו נראים פעילי ארגון השמאל הקיצוני שואלים חיילים שאלות על חומרים צבאיים חסויים, בין היתר על פעילות נגד המנהרות של חמאס על גבול רצועת עזה.

בעבר,אמר פעיל הימין שי גליק כי הובטח לו על ידימערכת 'וואלה' שבנדט לא יעסוק עוד בפעילות של 'שוברים שתיקה', זאת לאחר שגליק פנה אליהם וטען כי שלל הכתבות של בנדט התומכות בפעילות הארגון ומדבררות את מלחמתו בצה"ל ובארגוני ימין כמו 'ועד מתיישבי שומרון' נכתבות בעידוד זוגתו של בנדט, רעות מור, שהינה פעילה מרכזית ב'שוברים שתיקה'. כעת נראה שב'וואלה' שכחו את ההסכמות עם גליק...

כך או כך, בארגון 'עד כאן' הגיבו לדברים שפורסמו ב'וואלה' בשם הצנזורית הראשית ואמרו כי הם אינם רלוונטים. לטענת הארגון, הצנזורית התייחסה בדבריה אך ורק לחומרים ש'שוברים שתיקה' מפרסמים בפומבי, בחומרי ההסברה שלהם, בחוברות ובאתר האינטרנט, ואילו חומרים רבים וחסויים שמורים בידי אנשי 'שוברים שתיקה'. "לאן מגיעים עשרות העמודים האחרים שמכילים חומר מסווג שעלול לפגוע בביטחון חיילי צה"ל והמדינה? ל'שוברים שתיקה' הפתרונים (וגם לשב"כ שחוקר אותם עכשיו)", אומרים ב'עד כאן'.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד