בע"ה ח' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"זהו לא מאבק פרטי שלנו"

האזינו: מוריה אטינגר פונה לציבור הרחב לקראת ברית המילה של בנה בשביל שמאיר ישתתף בברית בנם. ביום ראשון יתקיים דיון בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בנוגע לבקשתו של מאיר להגיע לברית

  • כ"ב אדר ב תשע"ו - 15:31 01/04/2016
גודל: א א א

העצור המנהלי מאיר אטינגר הגיש אמש עתירה דחופה לבימ"ש המחוזי בבאר שבע בבקשה כי יורה לשב"ס להתיר לו לצאת ביום ב' הקרוב להשתתף בברית המילה של בנו הבכור.

אטינגר, אשר פנה לבימ"ש באמצעות עורכת דינו סימה כוכב המסייעת לו מטעם ארגון 'חוננו' ביקש כי תינתן לו חופשה מיוחדת למספר שעות לצורך ההשתתפות בברית. בימ"ש קבע את הדיון ליום א' בשעה 10:00.

חבריו של מאיר פרסמו סרטון בו נשמעת מוריה, רעייתו, קוראת לציבור "לא לתת לעוול לקרות". "זהו לא עניין פרטי שלנו, זהו מאבק של כל יהודי ויהודי, מאבק על הזהות היהודית שלנו כאן, על ההחנה בין אוהב לאויב ובין ישראל לעמים".

נזכיר כי אטינגר נעצר לפני מעל ל-7 חודשים בצו מעצר מנהלי אשר נחתם כנגדו ע"י שר הביטחון משה בוגי יעלון. תחילה הוצא כנגד אטינגר צו מעצר לתקופה של שישה חודשים, ולפני כחודש וחצי הורה שר הביטחון על הארכת הצו למשך ארבעה חודשים נוספים.

עו"ד סימה כוכב מסרה הבוקר כי "פנינו לבימ"ש המחוזי בעתירה דחופה בכדי שיורה לשב"ס לאפשר את השתתפותו של אטינגר בברית המילה של בנו הבכור. אין צורך להוסיף מילים על חשיבות ברית המילה לעם היהודי, גם שמדובר בעצור מנהלי יש לו זכויות, כולי תקווה שבימ"ש יקבל את העתירה ושאטינגר יחגוג את ברית המילה כסדרה ובאופן מכובד".

יש לציין כי אטינגר שוהה בתנאי הפרדה ובידוד מחמירים ונאסר עליו לשוחח בטלפון למעט עם חלק מבני משפחתו הקרובים. לאחרונה שבת אטינגר רעב במשך 17 יום במחאה על תנאי מעצרו.

תגובות (7) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד