בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"פשיטת רגל מוסרית של המערכת"

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הפיץ סרטון בו הוא מוחה על התעללות השב"כ ושב"כ במאיר אטינגר ועל כך שלא מתאפשר לו להתייצב מחר בברית המילה של בנו. סמוטריץ' מבטיח: אגיע מחר לברית

  • כ"ד אדר ב תשע"ו - 15:50 03/04/2016
גודל: א א א
בצלאל סמוטריץ' (איתן פלוד)
בצלאל סמוטריץ' (איתן פלוד)

המחאה הציבורית הרחבה נגד ההתעללות של השב"כ ושירות בתי הסוהר במאיר אטינגר גברה עם החלטת השופט ישראל פבלו אקסלרוד שלא לאפשר לאטינגר להשתחרר מחר למספר שעות לברית המילה של בנו.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' פרסם סרטון בו הוא מוחה בתוקף על החלטת בית המשפט ועל סירוב כלל הגורמים לשחרר את מאיר לברית מחר. לדברי סמוטריץ', זו "פשיטת רגל מוסרית של שב"כ, משרד המשפטים ושב"ס".

"אינני יודע מי הוא, מעולם לא פגשתי אותו וכנראה אני גם מאוד לא אוהב את דעותיו, אבל הרבה יותר מזה אני לא אוהב את העובדה שמתייחסים אליו כמו אל אחרוני המחבלים. כעת המערכת מגדילה חטא על פשע ולא מאפשרת לו להשתתף בברית לבנו", אמר סמוטריץ'.

"זו היא פשיטת רגל מוסרית של שירות הביטחון הכללי, משרד המשפטים ושירות בתי הסוהר. אותו כשל מוסרי של מי שמרחם על המחבל בחברון, מתעמר בחייל וגוזר את דינו, מתעלל כעת גם באטינגר ובמשפחתו. אנחנו חייבים למחות על האטימות הזו, על הרוע הזה, על המוסר המעוות שממשיך להתעלל בו ולהתייחס אליו כמו אל אחרוני המחבלים".

בתוך כך, חבריו של מאיר הודיעו כי הערב בשעה 19:30 הם יפגינו ברחבת גשר המיתרים בירושלים במחאה על ההחלטה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד