בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נדחה הערעור בעניינו של מאיר אטינגר

בג"ץ הותיר על כנה את ההחלטה שלא לאפשר למאיר להגיע לברית לבנו. מנכ"ל חוננו: "כל החומר הסודי הוא הצגה ושקרים". משפחת אטינגר קוראת לציבור הרחב להגיע לברית בשעה 14:00 בירושלים

  • כ"ה אדר ב תשע"ו - 13:07 04/04/2016
גודל: א א א
מארי אטינגר בבית המשפט העליון, היום (אלישוב הר שלום)
מארי אטינגר בבית המשפט העליון, היום (אלישוב הר שלום)

מקום המשפט שם הרשע:בבית המשפט העליון נדחתה לפני זמן קצר עתירת עורך הדין עדי קידר מארגון 'חוננו' לאפשר למאיר אטינגר להשתתף בברית המילה לבנו שתתקיים בצהריים בירושלים.

בכך הותיר בית המשפט העליון על כנה את החלטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע מאתמול שלא לאפשר למאיר להגיע לברית בשל "המסוכנות" העולה ממנו. לאחר ששמע את עמדת השופטים, אחד מאחיו של אטינגר התפרץ לעבר השופטים וקרא: "אתם מנסים לחנך מחדש, בולשביקים!". מאבטחי בית המשפט הוציאו אותו מהמתחם.

עו"ד אריאל עטרי שייצג את אטינגר בדיון היום מסר בתגובה: "זכותו של אדם היא שבנו לא יפתח את חייו בין כתלי הכלא. טענת שב"ס בבית המשפט שאין די זמן להיערך לוגיסטית לברית היום - שערורייתית, לאור העובדה שלפני שמונה ימים פנינו בבקשה לקיום ברית היום. המציאות בה עציר מנהלי, נגדו אין ראיות מרשיעות, אינו יכול לצאת לברית של בנו, במקום בו אילו היה מורשע ברצח היה יכול לצאת - צריכה לקומם כל אזרח שומר חוק".

מנכ"ל ארגון חוננו שמואל (זנגי) מידד אומר בתגובה: "כל החומר הסודי הזה הוא הצגה ושקרים. רק לפני כ 3 חודשים שוחרר העצור המנהלי מרדכי מאייר כשהשב"כ מודה שהוא ישב לחינם במשך 5 חודשים על סמך "חומר סודי ומסוכנות". למה על כך איש אינו נותן את הדין? ישנם אינספור מעצרי שב"כ ו"חומרים סודיים" שמסתיימים בלא כלום וזה לא מפריע לשב"כ ולממונים עליו להמשיך להשתולל באלימות בלתי מרוסנת מול יהודים. למה? רק כי הם נראים וחושבים שונה מהם. באמצעות אותן הצגות ושקרים מבססים כעת מצב בו במדינת ישראל מונעים מאב את המצווה הכל כך בסיסית וחשובה למול את בנו. ללאחר כל זה איך אפשר להתפלא שאנשים לא נותנים בהם אמון".

משפחת אטינגר מזמינה את הציבור הרחב להשתתף בברית המילה שתתקיים בשעה 14:00 בבית הכנסת 'קהל חסידים' בשכונת 'שערי חסד' בירושלים. אנו בקול היהודי נשתדל להביא שידור חי מהאירוע.

תגובות (9) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד