בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

זרקו אבנים: תושבים הפגינו בכפר

תושבת השומרון נפצעה (ג') מאבנים שיידו ערבים - התושבים הפגינו. "מה המענה של צה"ל? 'לחזור לשגרה'. אנחנו דורשים מענה אמיתי לטרור"

  • כ"ו אדר ב תשע"ו - 09:37 05/04/2016
גודל: א א א
הרכב שנפגע מהאבנים, הבוקר (הצלה יו"ש)
הרכב שנפגע מהאבנים, הבוקר (הצלה יו"ש)

זמן קצר לאחר שנפצעה הבוקר (שלישי) תושבת יצהר מאבנים שיידו לעברה ערבים בכפר חווארה בשומרון, הגיעו למקום תושבי האזור והפגינו במחאה על אזלת ידה של מערכת הבטחון בטיפול כנגד הטרור הערבי.

"אני בדרך לתקן את החלון מאבנים שזרקו עלי פה בשבוע שעבר", אמרה נ', שרכבה נפגע הבוקר מהאבן. "ומה קורה בדרך? זורקים עלי אבן על עוד חלון וחברה שלי שיושבת לידי מקבלת את האבן ונפצעת".

תושבים מפגינים במקום הפיגוע, הבוקר

"ומה אומרים לי פה החיילים? אנחנו נותנים מענה. ומה המענה שנותנים? 'בואו נזיז את האוטו ונחזור לשיגרה'", זועמת נ'. "זה לא יכול להיות, זה לא שפוי, ואני לא מקבלת את זה. שיסובבו כאן את כל הערבים שיחזרו הביתה. זה לא יכול להיות שערבים זורקים עלינו אבנים ואנחנו מקבלים את "הסיטואציה". זה מאוד נחמד שתפסו את הערבי שזרק את האבן אבל יש לו עוד חמישים ערבים שרק מחכים להזדמנות".

האירוע התרחש הבוקר סמוך לשעה 8:40. נזק נגרם לשמשת הרכב והנוסעת שישבה סמוך לנהגת נפצעה באורח קל ופונתה לקבלת טיפול במרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה. כוחות מג"ב שהוקפצו למקום עצרו במקום שני חשודים ערבים.

הרכב שנפגע מאבנים, הבוקר (הצלה יו"ש)

המחבל שנתפס בחווארה

התושבים שהפגינו במקום הניפו שלטים וקראו לעבר המחבל החשוד בידויי האבנים והרחיקו אותו מהמקום. הפגנה נוספת נערכת כעת גם בצומת יצהר הקטנה וכוחות צה"ל סגרו את כביש גלעד לתנועת כלי רכב של ערבים. "אנחנו רוצים שיתנו מענה אמיתי ולא שיתפסו מישהו וישחררו אותו אחרי שעתיים", הוסיפה נ'.

התושבים עברו בכפר עם מערכת הגברה והזהירו את ערביי הכפר מהמשך טרור האבנים.

המפגינים בכפר חווארה, הבוקר (נדב גולדשטיין, TPS)

(נדב גולדשטיין, TPS)

(נדב גולדשטיין, TPS)

המחבל (הקול היהודי)

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד