בע"ה י' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ביצעו פיגוע ירי ונעצרו

שלושה ערבים נאשמים בביצוע פיגוע ירי בבנימין. ערבי נוסף תכנן פיגוע בשומרון. השב"כ: "בבסיס כוונתו של הערבי לבצע פיגוע עמדה בכלל סוגיה אישית בשל סכסוך עם הוריו בנוגע לביטול אירוסיו"

  • כ"ו אדר ב תשע"ו - 11:12 05/04/2016
גודל: א א א
רובה מאולתר וסכין (תקשורת שב"כ)
רובה מאולתר וסכין (תקשורת שב"כ)

הותר לפרסום הבוקר (שלישי) כי עבדאללה תייסיר עבד עארורי,חמאדה צאלח עבד עארורי,צאלח צברי עבד עארורי -שלושה ערבים מהכפר עראורה שביצעו פיגוע ירי לעבר רכבים במערב בנימין נעצרו ארבעה ימים לאחר האירוע.

הפיגוע התרחש סמוך לכפר איסכאכא. במסגרת החקירהעלה כי השלושה רכשו מסוחר נשק ערבי בשומרון שני כלי נשק אוטומטיים, וביצעו פעולות הכנה שונות בזירות אפשריות, קודם לביצוע הפיגוע. עוד עלה כי במהלך הפיגוע שימש עבדאללה עארורי כנהג, ואילו השניים האחרים ביצעו את הירי.

במסגרת החקירה נתפסו שני כלי הנשק אשר שימשו לביצוע הפיגוע. תיק החקירה הועבר לתביעה הצבאית, וכתבי אישום בפרשייה יוגשו בקרוב.

כמו כן פורסם כי לפני כשבועיים נעצר ערבי סמוךלגדר היישוב אל מתן שבשומרון ערבי כשהוא חמוש ברובה מאולתר וסכין. לטענת השב"כ, בחקירה עלה כי הוא התחרט על כוונתו מתכנון הפיגוע והכוח תפס אותו בדרכו חזרה לכפר עזון. לדברי שירות הביטחון הכללי, בבסיס כוונתו של הערבי לבצע פיגוע עמדה בכלל סוגיה אישית בשל סכסוך עם הוריו בנוגע לביטול אירוסיו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד