בע"ה כ"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צפו: אלימות משטרתית בבית המשפט המחוזי בלוד

עשרות מחבריהם של העצורים בשב"כ הגיעו להפגין בלוד. במהלך ההפגנה התפתח עימות בין שוטרים למפגינים ונעשה שימוש באלימות מצד השוטרים. נער אחד נעצר

  • כ"ח אדר ב תשע"ו - 13:50 07/04/2016
גודל: א א א
חברי העצורים בבית המשפט בלוד (יוסף פריסמן)  (יוסף פריסמן)
חברי העצורים בבית המשפט בלוד (יוסף פריסמן) (יוסף פריסמן)

שלושת המתיישבים המוחזקים כעת בשב"כ הובאו הבוקר (חמישי) לדיון בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד. בבית המשפט התקיים דיון בערר שהגישו עורכי דינם של העצורים בעניין הארכת מעצרם עד ליום שני הבא בידי שופט בית משפט השלום, אך הערר נדחה. נזכיר, כי בית המשפט נענה לבקשת השב"כ והטיל צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

במקביל לדיון הגיעו חבריהם של העצורים והפגינו מחוץ לבית המשפט. המפגינים דיווחו כי השטרים שהיו במקום הפעילו אלימות כנגדם. במהלך ההפגנה נעצר נער קטין בידי השוטרים. עורך דין מטעם ארגון חוננו מטפל בעניינו.

המפגינים קראו לאפשר לעצורים לפגוש עו"ד וכן שלא לענות את העצורים בחדרי החקירות. היום בשעה 17:00 צפוי להתקיים בבית המשפט העליון בירושלים דיון בעניין ערר שהגישו עורכי דינם של העצורים על העובדה כי בית המשפט הטיל צו האוסר על השלושה להיפגש עם עורכי דינם.

חבריהם של העצורים אומרים כי ביום שני הם מתכננים אירוע גדול מול הדיון בעניינם של השלושה, וקוראים לציבור להגיע למקום ולעקוב אחר הפרסומים.

אמש, הגיעו אימהות, נשים וילדים והפגינו מול ביתו של ראש השב"כ, יורם כהן, בשכונת רמות בירושלים. במהלך ההפגנה שוחחנו עם רחל, אשת אחד העצורים: "אנחנו מצפים ליחס הוגן. יש חשש, בעקבות פרשת העינויים שהייתה לפני מספר חודשים, שגם כעת השב"כ משתמש בכל מיני שיטות מזוויעות. אני בעצם לא יודעת מה קורה איתו עכשיו, במה הוא חשוד ואיפה הוא נמצא".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 7 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד