בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פניות רבות לשב"ס: השאירו את המחבלת במעצר

הנהלת שב"ס החליטה להקדים את שחרורה של מחבלת שניסתה לדקור בגוש עציון ונתפסה. מאות רבות פנו להנהלת שב"ס והתלוננו

  • ד' ניסן תשע"ו - 18:00 12/04/2016
גודל: א א א
כלא (שבס)
כלא (שבס)

שבוע לאחר ששירות בתי הסוהר סרב לשחרר את העציר המנהלי מאיר אטינגר למספר שעות להשתתף בברית המילה לבנו, הודיעה אתמול (שני) רב גונדר עפרה קלינגר כי היא קיבלה החלטה לשחרר את המחבלת בת ה-12 שנסתה לבצע פיגוע דקירה בכרמי צור לפני כמה חודשים, חודש וחצי לפני תום מועד מאסרה.

בעקבות הפרסום אתמול, פנה פעיל הימין שי גליק לציבור הרחב ברשת החברתית פייסבוק וביקש מהציבור לפנות לשירות בתי הסוהר בדרישה לבטל את ההחלטה השערורייתית. לדבריו, מדובר ב"סכנת נפשות".

בשיחה עם הקול היהודיאמר גליק כי לפי המידע שברשותו אזרחים רבים כבר פנו לשירות בתי הסוהר וקרא לעוד אנשים לפנות בבקשה דומה דרך הלינק 'צור קשר' באתר שירות בתי הסוהר.

תוכן ההודעות שנשלח נכתב בסגנון הבא: "לכבוד הנציבה. אנא חמלי עלי ומשפחתי ואל תשחררי את המחבלת. שחרורה יגרום לחברותיה לא לפחד ולעשות כמוה. מדובר במשהו בעל טווח רוחבי ולא סתם מחבלת פלילית אלא ענין לאומי".

משירות בתי הסוהר נמסר לקול היהודי כי תשובות לפניות של אזרחים אליהם נמסרות ישירות לפונים, אולם כמה פונים טענו בפנינו שהם לא קבלו מענה.

מדובר במחבלת צעירה שניסתה לדקור יהודים באמצעות סכין בכניסה לישוב כרמי צור בגוש עציון. בתחילה נגזרו על המחבל הצעירה ארבעה חודשי מאסר אך שירות בתי הסוהר החליט לקצר עוד יותר את העונש המגוחך כך שהמחבלת תשתחרר כעבור חודשיים וחצי של מאסר בלבד. המחבלת בת ה-12 היא האסירה הצעירה ביותר בתולדות המדינה.

המחבלת הלכה לכיוון שער היישוב כרמי צור בשעת בוקר מוקדמת.תושבת היישוב דיווחה למאבטח בשער הכניסה שהיא ראתה ערבייה שהולכת בצורה מחשידה לכיוון היישוב. המאבטח ביצע בה נוהל מעצר חשוד וזו השליכה מידיה סכין. המחבלת, שהגיעה למקום כשתיק בית ספר על גבה, נאזקה על ידי המאבטח ונלקחה לחקירת כוחות הביטחון.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד