בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוחררו שניים מהעצורים בשב"כ

ביהמ"ש המחוזי בלוד דחה את ערר המדינה והורה על שחרורם של שניים מעצורי פרשת השב"כ. עו"ד עדי קידר מארגון חוננו: "מדובר בהטעיה מכוונת ולא ראויה שנעשתה ע"י המשטרה"

  • י"ב ניסן תשע"ו - 11:21 20/04/2016
גודל: א א א
מפגינים בבית המשפט המחוזי בלוד. ארכיון (יוסף פריסמן)
מפגינים בבית המשפט המחוזי בלוד. ארכיון (יוסף פריסמן)

ביהמ"ש המחוזי בלוד דחה לפני מספר דקות (רביעי) את ערר המשטרה והורה על שחרורם של שניים מהעצורים בשב"כ למעצר בית. השניים נעצרו שלשום בחשד למעורבות במספר אירועים החוסים תחת צו איסור פרסום, וזאת במסגרת פרשה בה ישנם חמישה עצורים נוספים.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו שייצג הבוקר את השניים מסר בתגובה: "אנחנו רואים בחומרה רבה את העובדה שהיחידה החוקרת הביאה שני חשודים צעירים ללא עבר פלילי לבית המשפט, וזאת בשל חשדות לאירועים ישנים. תחילה יוחסו לחשודים כלל האירועים בפרשיה, אך לאחר דיון הסתבר כי מעורבותם מינורית. מדובר בהטעיה מכוונת ולא ראויה שנעשתה ע"י המשטרה, ואנו שמחים על כך שבתי המשפט גם השלום וגם המחוזי, הורו בסוף על שחרורם תוך מתן ביקורת לגורמי החקירה. אנו מקוים שכך יהיה גם בעניינם של האחרים".

בית משפט השלום בפתח תקוה קיבל אתמול את עמדת עורכת הדין סיניה חריזי מוזס שייצגה את השניים מטעם ארגון חוננו והורה על שחרורם למעצר בית, אולם המשטרה הגישה ערר על ההחלטה והם נותרו במעצר עד לדיון הבוקר בו דחה בית המשפט המחוזי את הערר והורה על שחרורם.

יש לציין כי עד כה נעצרו במסגרת הפרשה עשרה חשודים, מתוכם שלושה לוחמי צה"ל וקצין צה"ל. אחד החיילים עדיין במעצר, כמו גם ארבעה חשודים נוספים אשר נאסר עליהם לפגוש עורך דין במשך למעלה מעשרה ימים.

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד