בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עד כאן: "זה כבר לא עניין של ימין ושמאל"

איך הפך ארגון שמאל קיצוני להיות זה שמתדרך על בסיס קבוע דיפלומטים זרים שמגיעים לארץ?

  • ט' אייר תשע"ו - 14:05 17/05/2016
גודל: א א א

בארגון "עד כאן" שפועל כנגד ארגוני השמאל וביניהם "שוברים שתיקה" פרסמו הבוקר סרטון בו נראה פעיל של ארגון השמאל הקיצוני כשהוא מספראיך הפך הארגון, להיות זה שמתדרך על בסיס קבוע דיפלומטים זרים המגיעים לישראל, וזאת עקב מסד הנתונים העצום שבידי הארגון על התנהלות הצבא.

במהלך שיחה שערך נדב וימן רכז המתנדבים של הארגון לפעיל "עד כאן" "שתול": "אנחנו מחוץ לישראל, אנחנו קול שנחשב מאוד אמין ומאוד ביקורתי ושאם נגיד רוצים איזה מידע אז פונים אלינו. יהודה (שאול) לוקח כל שבוע שגרירים וקונסולים, חברי פרלמנט. עכשיו הוא היה עם חברי קונגרס אמריקאים שהגיעו לישראל. אתה ידעת שחברי קונגרס אמריקאים הגיעו לישראל? אף אחד לא ידע, אבל הם הגיעו. ויהודה לקח אותם לסיור".

בהמשך פרט וימן את הסיבה: "זה כי אנחנו באמת יש לנו מסד נתונים מאוד גדול על כל מה שקורה בגדה המערבית וברצועת עזה. על כל הפרות זכויות האדם, על איך הצבא בעצם מתנהל".

בסיום הסרטון כתבו "עד כאן": "בשוברים שתיקה מודים כי הם מהווים מקור מידע עבוד גורמים אירופאיים וזרים על התנהלות צה"ל. שוברים שתיקה מחזיקים מאגר נתונים עצום ורגיש של צה"ל. זה כבר לא עניין של ימין ושמאל. זה הביטחון של כולנו" חתמו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד