בע"ה י' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אל תתלהבו מליברמן"

חרף צהלות השמחה ב'בית היהודי', גורמים בימין מסרבים לשמוח על המינוי הצפוי

  • י"א אייר תשע"ו - 10:05 19/05/2016
גודל: א א א
אביגדור ליברמן בפתח מסיבת העיתונאים שכינס אתמול (הלל מאיר TPS) צילום: הלל מאיר TPS
אביגדור ליברמן בפתח מסיבת העיתונאים שכינס אתמול (הלל מאיר TPS) צילום: הלל מאיר TPS

במפלגת 'הבית היהודי' מיהרו אתמול (ד') לברך על הצטרפותה הצפויה של מפלגת 'ישראל ביתנו' לממשלה וכניסתו של יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן למשרד הביטחון.

אל מול המתקפה החריפה משמאל על מינויו של ליברמן לתפקיד שר הביטחון, גורמים בממשלה ברכו על המהלך וטענו כי ליברמן שנחשב לאקטיביסט בענייני ביטחון ישמש שר ביטחון עדיף בהרבה על פני משה יעלון שיעזוב את המשרד. ב'בית היהודי' אמרו כי ליברמן הוא "שותף טבעי" לממשלה ומאחורי הקלעים נשמעו אמירות חריפות נגד התנהלותו של יעלון בתחום הביטחון.

איש הימין, עו"ד איתמר בן גביר, אמר הבוקר כי הוא מסרב לשמוח על מינוי ליברמן לתפקיד הביטחון: "ליברמן כיהן כשר חוץ של מדינת ישראל במשך שנים רבות ולא זכור אפילו מעשה אחד שעשה שיוכיח את האג'נדה הימנית שלו מלבד הצהרות שלא היה בהם כל ממש, יתרה מזאת, ליברמן החזיק את ההגה גם על משרדים חשובים כמו ביטחון הפנים וגם שם ראינו אפס מעשים ובעיקר דיבורים".

בן גביר הוסיף: "הוא דיבר על החזרת ישראל לקווי כביש שש, מספר בגאווה כי הוא מוכן לוותר על שטחי ארץ ישראל ואין לו משנה אידיאלוגית סדורה. הסכנה היום גדולה פי כמה כאשר ליברמן יבקש להוכיח לכל המתקיפים אותו כי הוא אדם פרגמטי ואצל ליברמן מדובר בנוהל קבוע: הוא מותקף, נלחץ ואז מנסה לאגף משמאל. ליברמן תמיד מזכיר לי את אריק שרון ואני מקווה שלא נגלה שזה גם המודל לחיקוי שלו".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד