בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הנהג הוציא ראש מהחלון וירה מנשק ארוך"

האחראי על חמישים התלמידים שהיו באוטובוס שנורה אמש (א'), מספר את מה שאירע אמש בכפר הערבי בגוש עציון

  • י"ד אייר תשע"ו - 12:55 22/05/2016
גודל: א א א
הפגיעה באוטובוס (צופן מצב)
הפגיעה באוטובוס (צופן מצב)

אוריאל פלוס, האחראי על התלמידים שהיו מעורבים אמש (מוצ"ש) בפיגוע הירי שביצעו ערבים לעבר אוטובוס סתקוע הערבית, מסר לסוכנות תצפית עדויות על מה שאירע.

"האוטובוס היה מלא לגמרי, היו בו בערך 50 תלמידי כיתה י' בישיבה, בני 15" סיפר פלוס.
"היינו בדרך חזרה משבת מחזור בתקוע, ובערך ב-23:00, קרוב לתקוע הערבית, שמענו כמה בומים. הייתי מקדימה אבל עם הגב לאירוע, ושלושה תלמידים ראו מה קרה. ברכב שלפנינו, בנתיב שלנו, הנוסע ליד הנהג הוציא מהחלון את ראשו ואת פלג גופו העליון, וירה מנשק ארוך לעבר האוטובוס".

"הרכב אז האיץ לכיוון היישוב מיצד. נהג האוטובוס האט אבל לא עצר. אמרנו לכולם להתכופף, הבנו שזה ירי, והמשכנו לנסוע עד כפר עציון. התלמידים היו בסדר גמור, התכופפו כולם, בהתחלה לא כל כך הבינו מה קורה ונבהלו, אבל הם נרגעו כשראו שכולם בסדר. המזל הכי גדול שהיה לנו הוא שהחור של הקליע שפגע בזכוכית היה בדיוק מול החזה של הנהג. אם האוטובוס לא היה ממוגן - הנהג לא היה איתנו. המזל הוא גם שהוא בחר לירות דווקא על רכב ממוגן, וגם שמשרד החינוך מתעקש על רכבים ממוגנים".

"אתמול התכנסנו בישיבה עם כל הצוות, כולם ביחד להודות על הנס ולהתחזק מזה" סיים פלוס. לאחר האירוע, נערכו סריקות על ידי צה"ל באזור, והתושבים בגוש עציון הונחו להישאר בישובים. המחבלים טרם נתפסו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד