בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תושבים בשומרון נגד פתיחת כביש האורות

בפעם האחרונה שנפתח הכביש לפני מספר חודשים נורו שני בני זוג יהודים בידי מחבלים ערבים. כעת, מתכוונים בצה"ל לאפשר שוב תנועה ערבית בכביש

  • כ"ג אייר תשע"ו - 13:37 31/05/2016
גודל: א א א
זירת הפיגוע לפני חמישה חודשים (הצלה שומרון)
זירת הפיגוע לפני חמישה חודשים (הצלה שומרון)

חמישה חודשים בלבד לאחר פיגוע הירי בבני הזוג ניר, שוב מבקשים בצה"ל לפתוח את צומת האורות לתנועת ערבים.

יומיים לפני פרישתו של אלוף הפיקוד ניצן אלון השאיר אלון "מזכרת" לתושבי האיזור והסיר את המחסום בצומת האורות, מחסום שהגן על חיי התושבים. מייד לאחר מכן, בחנוכה האחרון, ירו מחבלים בבני הזוג ניר שהיו בדרכם הביתה מהדלקת נרות חנוכה עם נכדיהם בישוב אבני חפץ.

צה"ל החזיר את המחסום מייד לאחר מכן אולם לפני כשבוע נודע לתושבים כי בלצה"ל מתכוונים להסיר שוב את המחסום,זאת על אף שלא נוצר שום שינוי בשטח וחוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע בבני משפחת בני ניר טרם נלכדה.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון שוחח על הנושא עם מפקד האוגדה, ולדבריו: "אין שום סיבה שיעברו "פלסטינים" סמוך כל כך לישוב ישראלי בוודאי לאחר שהם הוכיחו לצערנו פעם אחר פעם שפניהם על הכביש הזה אינם לשלום".

יו"ר הישוב שולי לנגרמן: "התושבים לא מוכנים ולא מסוגלים להמשיך לסבול את שגרת הטרור הזו. לצד פיגועים "שהצליחו", יש אין ספור שלא הצליחו בנס, אולם הנסיונות הללו משבשים את שגרת החיים ואת תחושת הבטחון שלא לומר את הבטחון עצמו". בנושא פנו גם תושבי הישובים הסמוכים שבי שומרון ועינב.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד