בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חמישה אירועים ו-3 פצועים ביממה

ערביי הכפר חווארה מגבירים את אירועי התקיפה כנגד תושבי גב ההר. מזכירות יצהר: "צה"ל צריך להטיל עוצר מיידי על כל הכפר אחרי כל אירוע כזה"

  • ט' סיון תשע"ו - 12:14 15/06/2016
גודל: א א א
הרכב שנפגע הבוקר ()
הרכב שנפגע הבוקר ()

בשעות הבוקר (רביעי) נפצעה תושבת הישוב יצהר מאבנים שיידו לעברה ערבים בכפר חווארה בשומרון. זו הפעם החמישית בה מתרחשים אירועי תקיפה בכפר ביממה האחרונה.

מזכירות הישוב יצהר הגיבה לאירועים:"מדובר במציאות בלתי נסבלת שחייבת להיפסק מיד. אנחנו מודעים ומעריכים את המאמצים והפעילות המבצעית של חטיבת שומרון בעניין, אולם יידויי האבנים ממשיכים כמעט באין מפריע תוך ניסיון מתמשך לרצוח יהודים. צה"ל צריך להטיל עוצר מיידי על כל הכפר אחרי כל אירוע כזה".

הרכב שנפגע הבוקר ()

שלושה תושבים נפצעו מאבנים ביממה האחרונה. לפני כשבוע וחצי ירו ערבים גולות ברזל לעבר אוטובוס של תלמידים שעבר בכפר. בעקבות האירוע, תפס צה"ל מספר עמדות בכפר חווארה, אולם אירועי התקיפה המשיכו והתגברו מאז.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בתגובה על זריקות האבנים אמש: "מזה כשבועיים אנחנו רואים עליית מדרגה במספר הפיגועים בשומרון. רק בשבועיים האחרונים 10 נסיונות פיגוע על כביש חווארה. אנחנו מצפים ממערכת הבטחון להתעשת ולנקוט ביד ברזל. לא ייתכן שמשפחות יסעו בכבישים ישראלים כאילו היו ברווזים במטווח ויקוו שהמטח הבא יפספס אותם. יש לעצור את המפגעים גם אם הם "ילדים". גם אם הם "רק" מנסים להרוג אותנו באבנים ולהפסיק את המצב הבלתי אפשרי הזה בכבישים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד