בע"ה ו' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עשרות הפגינו בתגובה ליידוי אבנים

כחמישים תושבים מגב ההר הפגינו (ו') בכפר חווארה בשומרון שנחסם לתנועה במשך שעה ארוכה. "לא יכול להיות שערביי חווארה ישבו רגל על רגל ויזרקו עלינו אבנים"

  • י"א סיון תשע"ו - 15:04 17/06/2016
גודל: א א א
ההפגנה היום בשומרון (ערבות יהודית)
ההפגנה היום בשומרון (ערבות יהודית)

עשרות תושבים מגב ההר הגיעו בשעה 14:00 (שישי) להפגין בכפר חווארה בשומרון, זאת בעקבות אירועים רבים בהם יודו אבנים לעבר כלי רכב בכפר בשבוע האחרון, כשהאירוע האחרון התרחש הבוקר.

התושבים הגיעו לכיכר המרכזית בכפר. כוחות רבים של יס"מ, משטרה וצה"ל הגיעו למקום למנוע חיכוכים בין מתיישבים לערביי הכפר. הכפר עצמו נחסם לתנועת ערבים בשל ההפגנה.

ההפגנה היום בשומרון (ערבות יהודית)

המפגינים שהו במקום במשך כשעה, מחו ולאחר מכן התפללו תפילת מנחה במקום. "הגענו היום בגלל שבשבוע האחרון נזרקות אבנים בעשרות פעמים" אמר שמוליק פיין ממארגני ההפגנה בשיחה עם הקול היהודי. "בשבוע שעבר נזרק גם בקבוק תבערה. במספר פעמים גם נפצעו. אנחנו לא נשתוק על הרמת הראש של הטרור כאן. אנחנו רוצים לעצור אותו איך שהוא מתחיל ולא לחכות שיהודי ירצח כאן".

"באנו להגיד שאנחנו מתכוונים להגיב על כל פגיעה בנו. לא יכול להיות שערביי חווארה ישבו רגל על רגל ויזרקו עלינו אבנים. אני קורא לכל ישובי גב ההר ולכל הישובים ביהודה ושומרון שלא לעמוד על הדם, לא לחכות שמישהו ירצח ואז לקרוא איזה כיכר על שמו ולשים שלט יפה. שיצאו גם הם ויפגינו. ברוך ה' הגיעו חמישים תושבים ואנחנו בעזרת ה' נמשיך. מחזק את כל מי שהגיע".

ההפגנה היום בשומרון (ערבות יהודית)

ההפגנה היום בשומרון (ערבות יהודית)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 5 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד