בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"רוכב הגמל הוא פושע, רוצח"

שישה ימים שוכב זיו לב רן במצב קשה בהדסה עין כרם. הבדואי שרכב על הגמל באמצע הכביש בשעת לילה כבר שוחרר לביתו

  • ט"ז סיון תשע"ו - 20:34 22/06/2016
גודל: א א א
זירת תאונה עם גמלים בדרום
זירת תאונה עם גמלים בדרום

בלילה שבין חמישי לשישי בסוף השבוע האחרון, עבר זיו לב רן, מקיבוץ אלמוג שבצפון ים המלח, תאונה קשה כשרכבו התנגש בגמל עליו כב בדואי בכביש מספר 1 בכניסה לקיבוץ. זיו נפצע באורח קשה מאוד ועד לרגע זה מאושפז במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים עם פגיעת ראש.

בעקבות האירוע הקשה שוחננו עם עוז לב רן, אחיו של זיו: "אח שלי נסע עם הרכב שלו בשעת לילה, סמוך לשעה 20:30. על נתיב הנסיעה רכב בדואי על גמל והוא התנגש בו. כתוצאה מכך הוא נפצע קשה. הבן שהיה איתו ברכב ניצל באורח נס ויצא בפגיעות קלות בלבד".

"הוא יצא מהרכב במצב אנוש ובחסדי השם הוא הגיע לבית חולים, עשו לו ניתוח והצליחו לייצב לו את פגיעת הראש" מספר לב רן. "כרגע הוא מורדם ומונשם בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מתפללים לחסדי ה'. הבדואי שרכב על הגמל רכב במרכז הכביש כאילו הוא מכונית. לאח שלי לא היה סיכוי שלא להיכנס בו, לא היה אפשר לראות כלום. זו חיה גבוהה וכבדה והוא פשוט התרסק עליה. אנחנו צריכים להודות לקדוש ברוך הוא שזיו איתנו בחיים. תאונות כאלו בדרך כלל נגמרות במוות, ובעצם הסיכוי לצאת מפגיעה כזאת שואף לאפסי".

אנחנו מבקשים מהרשויות לטפל בזה. התאונות עם גמלים, בדרום ובבקעה, זה תאונות שנגמרות במוות. צריך להחמיר במקרה הזה גם עם בעלי הגמלים. הבדואי הזה הוא פושע, הוא רוצח כי אין סיכוי שאחי לא היה נכנס בגמל. זה שהוא מורדם ומונשם זה רק נס, זה היה יכול להיגמר במוות. אגב, הרוכב היה בחקירה, תפסו אותו בשטח, אבל אני יודע שהוא כבר שוחרר" אומר לב רן ומוסיף: "אני מבקש מהמשטרה והפרקליטות למצות איתו את הדין במלוא החומרה, זה מקביל לרצח בכוונה תחילה".

משפחתו של לב רן היא משפחה גדולה. "אחרי ההלם הראשוני, התעשתנו וחלקנו תורנויות בין הבית חולים לעזרה לאישה ולהחזקת העסק של אחי. הוא קבלן בניה בעבודה עברית באזור השומרון".

לפני שלושה שבועות נהרגה אישה בתאונה סמוך לבאר שבע כשהתנגשה בשלושה גמלים. לפני כשנה וחצי נהרג בתאונה דומה דוד כהן ממקימי רתמים.

זירת תאונה בה נהרגה אישה (רגבים)

"הקריאה שלנו היא קריאה כללית. במקרה הספציפי שלנו היה את מי לתפוס. בדרך כלל התאונות מתרחשות עם גמלים שהבעלים שלהם משחררים אותם, ואז לא ניתן לתפוס את בעל הגמל. אנחנו מכירים גם סיפורים שבדואים הגיעו לזירת התאונה וחתכו את האוזן עם המספר של הגמל בשביל למנוע זיהוי של הבעלים. אני פונה לנציגי החוק - צריך להבין שתאונות כאלו מסתיימות במוות. צריך להחמיר איתם שיבינו שמדובר ברצח ולא לתת לזה להתגלגל כמו עוד סיפור של תאונת דרכים".

לסיום מבקש עוז לב רן בקשה: "אני אשמח מאוד שיתפללו עליו, להגיד איזה פרק תהילים לרפואת זיו משה בן יפה, בעזרת ה' נראה ישועות בקרוב".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 11 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד