בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נסגר ערוץ טלוויזיה ערבי שהסית לטרור

עלילה חדשה-ישנה ברשות "הפלסטינית". בתוך כך, השר ארדן אסר פעילות של ערוץ טלוויזיה ערבי שהסית

  • י"ח סיון תשע"ו - 11:35 24/06/2016
גודל: א א א
צילום מסך
צילום מסך

לאחר שערוץ הטלוויזיה "פלסטין 48" שנסגר כיוון שהסית לטרור כנגד יהודים, שינה את שמו ל"מוסאווא", חתם אמש (חמישי) השר לבטחון פנים גלעד ארדן על צו האסור על פעילות הערוץ, הממומן בידי "הרשות הפלסטינית".

״לא אאפשר שום פגיעה בריבונות של מדינת ישראל ומתן דריסת רגל לרש״פ בשטחי המדינה״, אמר השר ארדן.

בתוך כך, המכון "מבט לתקשורת הפלסטינית" מדווח, כי "הרשות הפלסטינית" הקימה לתחיה את עלילת הדם מימי הביניים לפיה היהודים מרעילים בארות.

"מועצת רבני ההתנחלויות קראה להרעיל את מי השתייה בכל מחוזות המולדת על מנת לגרום לתושבים להגר או להרוג אותם", אמר קריין בטלוויזיה הערבית.

כתבת הטלוויזיה הערבית אמרה, כי "במסגרת הניסיונות הישראליים לנצל מקורות סמכות דתיים כדי להשיג מטרות פוליטיות, חשף ארגון זכויות אדם ישראלי פסק הלכה שהוציא הרב שלמה מלמד, יו"ר מועצת רבני ההתנחלויות, שבו הוא התיר למתנחלים להרעיל את מי השתייה והבארות הטבעיות בכפרים ובעיירות ברחבי הגדה. זאת במטרה לגרום לתושבים לעזוב את אדמותיהם, כך שהמתנחלים יוכלו להשתלט עליהן".

משרד החוץ "הפלסטיני" אף הזהיר מפני מותם של אלפי ערבים, וגינה את השתיקה של הקהילה הבינלאומית. "למה מחכה הקהילה הבינלאומית כדי לפעול, שאלפי פלסטינים ימותו מצמא? האם זה בכלל יספיק כדי שהקהילה הבינלאומית תפעל? להגיב בשתיקה למאורע כזה ולהתעלם מהמלחמה שישראל מנהלת נגד הפלסטינים זה אות קלון על מצחה של הקהילה הבינלאומית".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד