בע"ה י' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"עבודה בעיניים"

זעם בקרית ארבע על הודעת נתניהו על בנייה בתגובה לרצח. הקבינט יתכנס הערב. בן גביר: "נתניהו וליברמן לא יוכלו לרחוץ בנקיון כפיהם"

  • כ"ו סיון תשע"ו - 21:43 02/07/2016
גודל: א א א
נתניהו בביקור תנחומים בבית משפחת אריאל (עמוס בן גרשום לעמ)
נתניהו בביקור תנחומים בבית משפחת אריאל (עמוס בן גרשום לעמ)

בקרית ארבע טוענים שהודעת נתניהו על בניית 42 יחידות דיור בקרית ארבע בתגובה לפיגועים באזור היא "אחיזת עיניים".

ממלא מקום ראש המועצה, ישראל ברמסון, אמר: "מדובר בבלוף והונאת הציבור. המדובר ביחידות שכבר הוכשרו והטרקטורים כבר עובדים בשטח חודשים. כרגיל - מיחזור מכרזים. אין משהו אמיתי. עוד ספין מבית היוצר של נתניהו וליברמן".

איתמר בן גביר, מראשי 'עוצמה יהודית' אמר: "ממשלת ישראל חושבת שאפשר לקנות אותנו בפיצוחים לשבת. דם של ילדה יהודיה שווה יותר מ-42 יחידות דיור. אנו דורשים: חזרת הסיכולים הממוקדים במיוחד כלפי עשרות טרוריסטים בחברון, גירוש 20 דרשני חמאס שמסיתים במסגדים באין מפריע וצה"ל לא מעז לעצור אותם, פתיחת הר הבית לתפילת יהודים ושינוי נוהלי פתיחה באש וחלוקת נשק לכל תושבי קרית ארבע - חברון כולל אלו שנשללו מהם הרישיונות אחרת ביבי וליברמן לא יוכלו לרחוץ בניקיון כפיהם".

שעות לאחר הפיגוע הודיע נתניהו כי יפעל לאישור בנייתן של 42 יחידות דיור בקרית ארבע, בסמוך לביתה של הלל אריאל הי"ד שנרצחה בפיגוע ביום חמישי בגבעת החרסינה.

כמו כן, הודיע נתניהו כי ישראל תחל בקיזוז מהכספים שמועברים לידי "הרשות הפלסטינית". הסכום שיקוזז יהיה הסכום ש'הרשות' מעבירה למשפחות המחבלים.

עוד הוחלט לבטל היתרי עבודה ל-2,800 ערבים מהכפר בני נעים ממנו יצא המחבל שרצח את הלל אריאל הי"ד ולהטיל כתר על חלקים נרחבים באזור חברון.

הקבינט המדיני בטחוני יתכנס הערב בשעה 22:00 לדיון מעמיק על תגובת ישראל לפיגועים האחרונים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד