בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דוכן הפצות? "מתסיסים את השטח"

שוטרים סלקו ביום שישי בחורים שהפעילו דוכן הפצות בשוק בנתניה בטענה שהדבר מתסיס את השטח בעקבות הפיגוע שביצע במקום מחבל בערב קודם

  • כ"ח סיון תשע"ו - 22:15 04/07/2016
גודל: א א א
הפעילים בנתניה ()
הפעילים בנתניה ()

מדי יום שישי מקימים יוסף חיים שפירא ותלמידים נוספים מישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר דוכן להפצת יהדות וחומרי הסברה של תנועת 'דרך חיים' בשוק בנתניה.

ביום שישי האחרון הם נתקלו במפתיע בהתנגדות שוטרים שסלקו אותם מהמקום בטענה שפעילותם "מתסיסה", זאת בשל העובדה שערב קודם ביצע ערבי פיגוע דקירה בשוק ופצע שני יהודים.

הפעילים בנתניה ()

"שבוע שעבר היה את הפיגוע ואנחנו אמרנו שאנחנו חייבים לצאת, חייבים להיות שם. הגענו ביום שישי, היה סבבה, אנשים התעניינו. אחרי עשרים דקות הגיעו שוטרים ואמרו 'לכו מכאן, אתם מתסיסים את האזור. אם הייתם רק מניחים תפילין לא הייתה לנו שום בעיה אבל אתם מדברים על ערבים וזה בעייתי'", מספר יוסף חיים בשיחה עםהקול היהודי.

"היו אנשים שהתעצבנו עליהם אבל לא רצו לעשות שום דבר כי המשטרה מדכאת את כל הדברים האלו, ופשוט הלכנו למקום אחר בנתניה. היה לי מוזר שאפילו לדבר אסור פה".

הפעילים בנתניה ()

בדוכן אותו הם מקימים מדי שבוע, מניחים הפעילים תפילין לעוברי האורח ברחוב., וכן מחלקים להם חומרי הסברה שיוצאים לאור על ידי תנועת דרך חיים בנושאים שונים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד