בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עבד בקניון ברמות ודקר קשישות

תמלולי החקירות של שני מחבלים ערבים שדקרו קשישות בירושלים מתפרסמים. "לא שמתי לב לבחורים, וזמן קצר לאחר מכן הרגשתי מספר מכות ודקירות בגב"

  • א' תמוז תשע"ו - 15:45 07/07/2016
גודל: א א א
זירת הפיגוע בארמון הנציב (מדא ירושלים)  (מדא ירושלים)
זירת הפיגוע בארמון הנציב (מדא ירושלים) (מדא ירושלים)

תמלולי חקירותיהם של שני ערבים שביצעו פיגוע דקירה ותקפו זקנות בשכונת ארמון הנציב בירושלים, נחשפו לאחרונה. באירוע שהתרחש לפני כחודשיים נפצעו באורח בינוני שתי קשישות ממכות גרזן ודקירות סכין.

ע', אחד משני הקטינים בני ה-17 המתגוררים בשכונת ג'אבל מוכבר הועסק כעובד ניקיון בקניון ברמות."ה' תקף את הזקנה שהלכה מאחור ואני תקפתי אחריו את אותה זקנה, והכיתי אותה בגרזן בידיים וברגליים שלה" סיפר ע' בחקירה שתמלולה התפרסם ב'וואלה'.

"הוא המשיך לזקנה נוספת, דחף אותה והיכה אותה. לאחר שהכיתי את הזקנה שלי שהייתה מאחורה. היא נפלה ואמרה לי 'מצטערת, מצטערת' בעברית. ניסיתי לגנוב ממנה משהו אבל לא הצלחתי. פחדנו וברחנו משם לג'בל מוכבר".

אחת הקשישות אמרה בעדות שהגישה במשטרה: "הלכנו לכיוון טיילת ארמון הנציב, עברנו ליד ספסל וישבו עליו שני נערים. אחד מהם היה עם קפוצ'ון, והיה לידם תיק ארוך. לא שמתי לב לבחורים, וזמן קצר לאחר מכן הרגשתי מספר מכות ודקירותבגב", סיפרה. "לפי התרשמותי זה נמשך הרבה מאוד זמן, וקיבלתי הרבה מכות ודקירות בגב בחזה וברגל. עצמתי עיניים, שלא יפגעו, וצעקתי, אבל אני לא יודעת אם מישהו שמע. אני לא רואה טוב. לאחר מכן נפלתי על הרצפה, פתחתי עיניים וראיתי שהם המשיכו קדימה לכיוון ארבע הבנות האחרות".

לאחר מכן, נמלטו השנים לעבר ג'בל מוכבר. אחד מהם עלה על אוטובוס ונסע לבית הספר. בשעות שלאחר האירוע הוא מחק את ההתכתבויות הרבות בפייסבוק בינו לבין חבריו, מחשש שאלה ישמשו כראיות נגדו.

כתב אישום הוגש כנגד השניים וכנגד ערבי נוסף שתכנן גם הוא פיגוע לאחר שהשניים ימותו בפיגוע שביצעו, אך התחרט לבסוף.

השלושה הואשמו בעבירות של סיוע לאויב בזמן מלחמה, ניסיון רצח, נשיאת סכין, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות. בדיון בבקשת המעצר עד תום ההליכים, התייחס השופט עודד שחם לעובדה כי הראיות נגד החשוד השלישי, שלא השתתף בפועל בפיגוע, חלשות יותר, והבהיר כי בשלב זה הן מספיקות להוכחת עבירה של קשירת קשר לביצוע פשע.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד