בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עתירה לבג"ץ: "מנעו ההטבות מהמחבלים"

משפחת שאול עתרה לבג"ץ לאחר שמכתבם לנציבת שב"ס לא נענה

  • ד' תמוז תשע"ו - 09:32 10/07/2016
גודל: א א א
(שירות בתי הסהר)
(שירות בתי הסהר)

בני משפחתו של חלל צה"ל השבוי אורון שאול הי"ד, עתרו היום (ראשון) לבג"ץ בדרישה שיוציא צו שיורה על שירות בתי הסהר לחדול מההטבות שניתו לאחרונה למחבלים הכלואים בישראל.

את העתירה הגישו הרצל וזהבה שאול, הוריו של החייל אורון הי"ד שנהרג במהלך קרבות ברצועת עזה במהלך מבצע צוק איתן, ומאז גופתו מוחזקת בשבי חמאס. "מה ההיגיון העומד מאחורי ההחלטה האומללה וההזויה הזו?!", תמהו בני המשפחה בעתירה שהוגשה בידי עו"ד אפרים דימרי.

"ארגון חמאס ממשיך לצחוק על ישראל לכל אורך הדרך, ממקום מסתורם של שני החיילים. על המדינה לשדר לארגון חמאס מסר משותף, ברור וחד משמעי – עין תחת עין, שן תחת שן, והמתחיל הוא הרשע".

את העתירה הגישו בני המשפחה לאחר שמכתב ששלחו שבוע שעבר לנציבת שירות בתי הסהר עפרה קלינגר לא נענה. לאחרונה פורסם, כי המחבלים זכו בין יתר ההטבות, לתוספת אפשרות לקנייה בקנטינה, צפייה בערוצי טלוויזיה נבחרים ודרישות שונות שהעלו לגבי מאכלים – נענו

"נדהמנו לגלות כי החלטת לאשר מתן שלל הטבות ל-3,500 אסירים מארגון חמאס הכלואים בבתי הסוהר בישראל. אנו מצפים שתפעלי לביטול החלטתך למתן ההטבות לאלתר, ותמנעי מאסירי חמאס לצפות במשחק חצי גמר היורו הראשון", כתבו במכתב שנשלח לקלינגר.

המכתב הועבר גם לחברי ועדת השרים, אשר צפויים לדון בהחזרת גופותיהם של אורון והדר גולדין הי"ד, וכן בהשבתו של אברהם מנגיסטו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד