בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מחאת נוער יו"ש: מאות ביקרו במאהל המחאה

בני נוער מיהודה ושומרון פתחו במחאה מול ביתו של ראש הממשלה בירושלים. מאות הגיעו למקום לחזק והמחאה צפויה להימשך. "עד כאן! אנחנו לא מוכנים להיות היתומים הבאים"

  • יח"צ
  • ז' תמוז תשע"ו - 08:40 13/07/2016
גודל: א א א

עשרות בני נוער מיהודה ושומרון שהו במהלך אתמול במאהל המחאה מול ביתו של ראש הממשלה בירושלים וזאת במסגרת מאבקם למען השבת ההרתעה ומיגור הטרור, בעקבות הפיגועים האחרונים בהם נרצחו הרב מיכי מרק הי"ד מעתניאל שהותיר עשרה יתומים, והלל יפה אריאל הי"ד שנרצחה במיטתה בביתה שבקרית ארבע.

מבקרים במאהל המחאה

לאורך כל היום הגיעו רבים לחזק את בני הנוער ולתמוך במאבקם, בניהם יו"ר ארגון אלמגור מאיר אינדור, חבר מועצת העיר ירושלים אריה קינג, שר המשפטים לשעבר יעקב נאמן, משפחות שכולות, רבנים ואישי ציבור נוספים.

הרב שמואל אליהו רבה של העיר צפת הגיע בשעות אחה"צ למאהל המחאה ומסר שיעור במקום, הרב חיזק את בני הנוער במאבקם וקרא לממשלה לנהוג בגבורה אל מול הטרור "דם נשפך, יש אלמנות, יש יתומים יש פצועים, צריך להיות עם חזק. צריך גבורה, צריך עוצמה. אנחנו נמצאים פה בשביל לקרוא קריאה של גבורה קריאה של עוצמה, חיזקו ואימצו" אמר הרב.

הרב שמואל אליהו במאהל המחאה

במקום שהו במהלך היום משפחתו של הרב נחמיה לביא שנרצח בחג הסוכות בסמוך לביתו, בפיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, אביו יחזקאל לביא דיבר עם בני הנוער וחיזק אותם במאבקם. בתו של הרב לביא, שרה, קראה במקום דברים שכתבה וקראה לציבור להגיע להשתתף במחאה בדרישה למלחמה בטרור.

מחר תמשך המחאה במקום וצפויים לבקר במאהל מספר חברי כנסת וראשי מועצות מיו"ש.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד