בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צפו: שוטרים מטרידים את הקטין מיצהר

הוא עובר ממשפחה למשפחה ובדיוק בגלל מה שתראו פחות ופחות משפחות מוכנות שישהה בביתם. "התנהלות המשטרה מלמדת על התנכלות מכוונת כלפיו"

  • ז' תמוז תשע"ו - 21:50 13/07/2016
גודל: א א א
הקטין מיצהר (אברהם שפירא)
הקטין מיצהר (אברהם שפירא)

כבר שבועיים וחצי נודד הקטין מיצהר ממשפחה למשפחה בעקבות הצו המנהלי שהטילו עליו אלופי פיקוד בצה"ל וקיבל גושפנקה מבית המשפט.

על פי צו בית המשפט, מחויב הקטין לשהות במקום אחד לפחות שני ימים, דבר המקשה עליו למצוא משפחות שיסכימו לארח אותו כששוטרים מגיעים לביתם בכל שעה שירצו.

אנו מפרסמים כאן תיעוד של שני ביקורים של בלשים ממשטרת ישראל המגיעים לבית המשפחה בה הוא מתארח. במקרה אחד, מדובר בביקור השני בתוך שעה. השוטרים, בנוסף לביקור אותו מכנה הקטין "הטרדה", מבקשים שוב ושוב תעודת זהות מהקטין שלא יכול בכלל לשאת כזו בשל גילו הצעיר. צפו:

מארגון חוננו המייצג את הקטין באמצעות עו"ד חי הבר נמסר: "המשטרה רודפת את הקטין באמצעות ביקורים תכופים וברוטליים כמעט מדי לילה. אנו מזכירים שמדובר בצו ללא ראיות וללא משפט, והתנהלות המשטרה מלמדת על התנכלות מכוונת כלפיו".

בסרטון נוסף נראה ביקור במשפחה אחרת. השוטר הערבי שהגיע לעשות את הבדיקה התעקש לאמת את זיהוי הקטין בתאריך לועזי כשהאחרון מסביר לו שהוא יודע רק תאריך עברי. צפו:

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 7 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד