בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוב: זומן לחקירה בעקבות פוסט

קצין החקירות אמר: "הופעל לחץ ממקומות מאוד גבוהים"

  • ח' תמוז תשע"ו - 19:16 14/07/2016
גודל: א א א

אהרן אפשטיין, תושב אפרת כבן 27 הוזמן בידי המשטרה ל"בירור" בעקבות סטטוס שפרסם בפייסבוק לאחר רצח הילדה הלל יפה אריאל הי"ד.

בשבוע שעבר הוא הוזמן למשטרה והבוקר התייצב בתחנת עציון שם התבקש לסור למשרדו של קצין החקירות. אפשטיין שהתייצב עם אביו בתחנה הופתע לשמוע כי בבסיס ההזמנה למשטרה עומד סטטוס שפרסם בפייסבוק לאחר רצח הילדה הלל אריאל ובו נכתב: ""אל נקמות ה' אל נקמות הופיע". מצווה ללכת בדרכי הבורא שנאמר: "והלכת בדרכיו". (דברים כח,ט)".

לדבריו, קצין החקירות עצמו אמר כי הוא רואה שהוא אדם נורמטיבי וכי ההזמנה שלו למשטרה הגיעה לאחר ש"הופעל לחץ ממקומות מאוד גבוהים לברר איתו את העניין".

(צילום מסך מפייסבוק)

"הקצין שאל אותי האם אני הולך לבצע איזה מעשה נקמה בערבים והשבתי שממש לא. לאחר שיחה קצרה הוא שחרר אותי לדרכי", סיפר אפשטיין.

בארגון חוננו שמסייע לאפשטיין אומרים בתגובה: "משטרת המחשבות עובדת שעות נוספות, ונראה כי חופש הביטוי בוטל במדינת ישראל. אנו מציעים לאנשי השב"כ והמשטרה במקום לעקוב אחרי דפי הפייסבוק של תושבי גוש עציון, לבצע את מלאכתם נגד האויב הרצחני, לעצור את מערך ההסתה הנרחב ברשתות הערביות ולהציל זרם גובר והולך של דם יהודי ששפוך כמים".

נזכיר כי שלשום נעצר פעיל הר הבית בידי בלשי משטרה ונחקר בחשד שפרסם בדף הפייסבוק שלו תמונה בה הוא נראה אוחז דגל ישראל כשברקע התמונה נמצא הר הבית. התמונה ככל הנראה נערכה בפוטושופ, ועליה נכתב "שאו ציונה נס ודגל".

לאחר חקירה במהלכה קיבל סיוע משפטי מעו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו הוא שוחרר ממעצר.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד