בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוב: בית של חמולת דוואבשה הוצת

ערבים מדווחים כי ביתו של מוחמד דוואבשה הוצת הלילה. משטרת מחוז ש"י: מחקירה ראשונית נשלל חשד לאירוע לאומני, ככל הנראה מדובר בסכסוך פנימי

  • י"ד תמוז תשע"ו - 08:32 20/07/2016
גודל: א א א
(אברהם שפירא)
(אברהם שפירא)

(הפגנה מול דומא לאחר ההצתה הקודמת בכפר)

ערבים באזור שכם מדווחים כי ביתו של מוחמד דוואבשה הוצת הלילה בכפר דומא שמדרום לשכם. לטענת הערבים ההצתה פרצה לאחר ש"מתנחלים" השליכו בקבוקי תבערה לעבר הבית, אך ממשטרת מחוז ש"י מסרו לרשת ב' כי ככל הנראה מדובר בסכסוך פנימי ולא באירוע על רקע לאומני.

על פי הדיווחים הערביים, הבית סמוך לביתם של סעד וריהאם דוואבשה שם נהרגו שלושת בני המשפחה באירוע הצתה לפני שנה, אשר בגינו הוגש כתב אישום נגד עמירם בן אוליאל אשר לטענת המשטרה בצע את הפעולה ונגד קטין נוסף שלטענת המשטרה תכנן להשתתף בה.

יצויין כי זו איננה הפעם הראשונה שבכפר דומא מתרחשים אירועים של הצתת בתים ולבסוף מתברר שמדובר בסכסוכים פנימיים. בחודש אדר ב' האחרון הוצת ביתו של ערבי בכפר שהיה עד לאירוע ההצתה לפני שנה. אירועי הצתה נוספים התרחשו בשנה האחרונה בכפר.

שמואל מידד (זנגי), יו"ר ארגון 'חוננו' הגיב בזמנו לדברים ואמר: "מוזר מאד כי השריפות החוזרות הם סביב אותו אזור גאוגרפי וסביב אותה משפחה ועל פי הפרסומים באותה דרך פעולה. חקירת שריפה אחת מתוך רבות בדומא כן בוצעה, אבל רק כלפי יהודים ובאמצעות עינויים אכזריים שלא מביאים לחקר האמת, אלא לתוצאה שאינה מתיישבת עם מגוון העדויות והראיות במקום. רב הנסתר על הגלוי בפרשת דומא ואנחנו מקווים שהאמת הן על אירועי השריפה, והן על התנהלות הרשויות החוקרות תיחשף לעיני הציבור".

תגובות (7) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד