בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הצו נחתם יום קודם החקירה"

איתן אביטל, נשוי ואב לילד מהישוב עדי עד הוגבל בצו מנהלי לאחר חקירה. "מנסים לסתום לי את הפה בצו המנהלי ולחנך מחדש"

  • אברהם שפירא
  • ג' אב תשע"ו - 11:03 07/08/2016
גודל: א א א
צו מנהלי (יהודה פרל)
צו מנהלי (יהודה פרל)

סמוך לשעה 5:30 לפנות בוקר (ראשון) התדפקו שוטרים על דלת ביתו של איתן אביטל, תושב עדי עד נשוי ואב לילד והביאו לו צו מנהלי המטיל עליו מגוון הגבלות החתומות בידי רוני נומה אלוף פיקוד מרכז.

בראיון לקול היהודי מספר אביטל את הקורות אותו בימים האחרונים. "שבוע שעבר נסעתי לחקירה במשרדי ימ"ר ש"י לאחר שהוזמנתי על ידי בלשים בביתי שבעדי עד. חקרו אותי על זריקות אבנים בצומת שילה ובבה"ד 3 לעבר ערבים אחרי הרצח של משפחת הנקין הי"ד. בנוסף נחקרתי על גניבה של רכב ערבי והצתה שלו באותו אזור. היה ברור גם להם שאני לא קשור לזה, אפילו לא עצרו אותי ולא הגישו כתב אישום. רק חקרו אותי בשביל הפרוטוקול להכשרת הצו" אומר אביטל ומוסיף: "הצו עצמו נחתם יום לפני שהם הציגו לי אותו בחקירה, מה שאומר שעוד לפני שנחקרתי כבר הוחלט על הצו".

איתן אביטל ()

| "גאה להיות חלק מנוער הגבעות"

כחלק מהוראה חדשה הודיע לו החוקר כי בכוונת אלוף הפיקוד להביא לו צו מנהלי בימים הקרובים. "לא עשיתי שום דבר אז לא הבנתי בכלל על מה יש להביא לי צו".

"היום לפנות בוקר הגיעו בלשים ורכז השב"כ של האזור לבית והביאו לי צו הרחקה לתקופה בת חצי שנה מכל יו"ש חוץ ממעלה אדומים, בנוסף למעצר בית לילי לשלושה חודשים ואיסור יצירת קשר עם 11 מחבריי. אין לי שום קשר למעלה אדומים".

| "מנסים לחנך מחדש"

"אני חושב שגם אותי השב"כ שילב כחלק מהמאבק שלו בכל מה שקשור לנוער הגבעות ובניסיון להילחם בגבעות. אני חושב שמה שמפריע להם זה הדעות שלי, כי לא באמת עשיתי משהו". לדבריו, "הם מנסים לסתום לי את הפה בצו המנהלי הזה, זה ברור, ולא רק לי אלא לכל מי שמקבל צו. לא רק לסתום את הפה אלא גם לחנך מחדש. רכז השב"כ המליץ לי לשמור על עצמי אם אני רוצה לחזור לעדי עד".

"אנחנו מתפללים שנזכה באמת שכל החוקרים ואנשי השב"כ שמביאים לנו את הצוים שיחזרו בתשובה, לא יודע כבר מה לעשות איתם... שתיהיה כבר גאולה". לחברים שאינו יכול לדבר איתם הוא מוסר: "אנחנו עדיין חברים ונרקוד איתכם עוד בהרבה שמחות ובבית המקדש".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד