בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תשנ"ב: רבין שיבח הריגת מחבל מנוטרל

תקרית נוסח אלאור אזריה שהתרחשה לפני 24 שנים עוררה תגובות אחרות. ראש הממשלה יצחק רבין שיבח את היורה, צחי הנגבי דרש לתת צל"ש

  • ה' אב תשע"ו - 12:43 09/08/2016
גודל: א א א
זירת אירוע אלאור אזריה (tps) TPS
זירת אירוע אלאור אזריה (tps) TPS

העיתונאי שמעון ריקלין חשף תקרית דומה מאוד לפרשיית אלאור אזריה משנת תשנ"ב בה ירה שוטר במחבל מנוטרל דקות לאחר שרצח את השוטר פנחס דאדי הי"ד.

"נכון שלא מפסיקים לספר לנו כמה הפכנו לחברה לא מוסרית? מתבהמת? "שמזהים אצלנו תהליכים"?" כתב ריקלין בפייסבוק.בואו תשמעו סיפור.מתברר שב 1992 הייתה פה כבר פרשת אלאור אזריה".

"השוטר פנחס דאדי הי"ד נרצח בדקירות סכין בשער האשפות בירושלים.אבי שפירא נהג אוטובוס שראה את המקרה ירה במחבל ופגע בו ברגל. המחבל נפל על הרצפה ושכב מנוטרל. ואז הגיע שוטר מג"ב רונן ערבה ומטווח קצר ירה בו כדור אחד בראש והרג אותו".

"עכשיו תשמעו את התגובות:" הוסיף ריקלין. "צחי הנגבי דרש לתת לרונן ערבה צל"ש. עוד אמר שיש להימנע מכל פעולה או חקירה שתרתיע אזרחים מלהגן על זולתם!יצחק רבין ראש הממשלה שיבח את הריגת המחבל ואמר שכך צריך לעשות לכל מי שינסה לתקוף שוטר או חייל".

"הנה מקרה שמספר לכם את האמת. שאנחנו אכן עוברים תהליכים, אבל הפוכים ממה שמספרים לכם. פעם ידענו לגבות את השוטרים והחיילים שלנו ואיש לא העלה על דעתו להפקיר אותם ולהעמיד אותם לדין.חבל ששכחנו את זה".

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד