בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שי דרומי 2?

חקלאי ירה למוות בשודד שניסה לשדוד את המשאית שלו ואיים עליו במוט ברזל. המשטרה חוקרת את הירי. לפני כשנה נרצח דוד בר קפרא הי"ד בידי פורצים ערבים לא הרחק ממקום האירוע הנוכחי

  • י' אב תשע"ו - 15:48 14/08/2016
גודל: א א א
שלטי תמיכה בשי דרומי, ארכיון (ויקיפדיה)
שלטי תמיכה בשי דרומי, ארכיון (ויקיפדיה)

(הפגנת בני משפחת בר קפרא לפני כשנה)

חקלאי תושב המושב בית אלעזרי ירה הלילה לעבר שלושה שודדים שניסו לשדוד ממנו את המשאית. אחד מהם נהרג כתוצאה מהירי.

האירוע החל לאחר שלפנות בוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה מהחקלאי על כך ששלושה חשודים ניסו לגנוב את משאיתו. לאחר שיצא לכיוונם הם שלפו מוטות ברזל ואיימו עליו. הוא בתגובה ירה באוויר.

לאחר סריקות, המשטרה אתרה כתמי דם בדרך המילוט של השודדים וכעבור זמן קצר אותרה גופתו של אחד מהם, שככל הנראה מת כתוצאה מהירי של החקלאי.

רוצה להישאר מעודכן? הכותרות החשובות מידי שבוע אצלך במייל!הירשם עכשיו!

מכת הפריצות והפשיעה החקלאית באזור המושבים הסמוכים לרחובות גואה בשנים האחרונות. במועצה האזורית ברנר מדווחים על קרוב ל-100 אירועי פשיעה בתחום הרכוש בשנה החולפת.

כאן המקום להזכיר את אירוע רציחתו של דוד בר פקרא הי"ד לפני כשנה במושב פדיה, לא הרחק מאזור המושב בית אלעזרי. פורצים ערבים שהגיעו למשק שלו הבחינו בו והחלו להכות אותו עד שלבסוף הרגו אותו באכזריות. משפחתו קיימה מחאה בכדי שכתב האישום נגד הרוצחים יכלול מניע לאומני ואביהם יוכר כנפגע פעולות איבה.

לפני כעשר שנים ירה שי דרומי, בעל חוות בודדים בנגב, בשני בפורצים בדואים שתפס בשטחי החווה שלו. אחד מהם נהרג כתוצאה מהירי. בעקבות כך, המשטרה עצרה וחקרה את שי דרומי והפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום בעבירת הריגה. בית המשפט זיכה את דרומי מאישום הריגה, כמעט שנתיים לאחר האירוע.

בעקבות כך, חוקק בכנסת 'חוק דרומי' שנועד למנוע העמדה לדין פלילי בנסיבות כאלה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד