בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אל תעסיקו את המחבל שרצח את אבא שלי"

רוצח אבי אושר הי"ד מהבקעה ששוחרר בעסקת שליט מבקש לעבוד במטעים בהם רצח את החקלאי. בתו של הנרצח בקמפיין אישי לחקלאים בבקעה

  • א' אלול תשע"ו - 14:07 04/09/2016
גודל: א א א
מטעי תמרים. ארכיון (avishai teicher)
מטעי תמרים. ארכיון (avishai teicher)

בימים אלו מנסה מחבל ערבי שרצח חקלאי יהודי בבקעה לשוב ולעבוד במטעים השייכים לחקלאים בבקעה, באותו המקום בו רצח את אבי אושר הי"ד. המחבל שוחרר בעסקת שליט עשרים שנה קודם שהיה אמור להשתחרר לולי העסקה הייתה מתבצעת.

בתו של אבי אושר הי"ד מנסה להתריע בפני החקלאים על המחבל ולמנוע את העסקת רוצח אביה באותם תנאים בדיוק בהם רצח. בראיון לערוץ 7 מספרת מרב אושר את שעובר על המשפחה שסמוך אליה חי רוצח אבי.

אבי הי"ד נרצח ביום שישי במושב משואה על מטעיו היה אחראי. באותו יום שישי לא שב אבי הי"ד מהמטעים. לאחר חיפושים רבים נמצא כשהוא שחוט ודקור בכל גופו. המחבל שהכיר את אבי לאחר עבודה במשך כחמש עשרה שנה במטעים הוביל את אבי בטוענה כי יש פיצוץ בצנרת. למחרת הוא נמצא. המחבל ביצע את הפיגוע בתמורה לחמש מאות שקלים אותם קיבל מאש"ף.

המחבל שרצח את אבי אושר הי"ד (מרב אושר)

המחבל כאמור, שוחרר בעסקת שליט. "היום הוא יושב חמש דקות מהבית שלי, מנהל את חייו מול עינינו, גורם לנו לסבל בפעם השלישית, פעם ראשונה הרצח, פעם שניה השחרור וכעת הפעם השלישית" מספרת מרב. "הוא רכש שופל מאוד יקר והוא עושה עבודות, מציג את עצמו בישובים ישראלים ללא בושה, מתחזה ועובד ללא בעיה. אני רואה אותו בכל יום על הכביש. זה צודק? זה נורמאלי?".

>לחץ כאן ותישאר מעודכן בכל הכותרות החשובות!<

"מדינת ישראל גזרה עלינו חיי סבל. עוד לא התאוששנו מהשחרור, למה שמתם אותו כאן? בתעודת הזהות שלו הרי כתוב שהוא במקור משכם והג'יסליג נועד רק לרועי כבשים, אז למה שמתם אותו כאן? תחזירו אותו לשכם! אתם הורגים אותנו. מי מבטיח שמחבל כזה ששחט יהודי לא ייכנס עם שופל שקנה באוטובוס של ילדים? תסלקו אותו לשכם. אני מתחננת ואם צריך אשכב על הכביש בכניסה לכנסת בשביל זה. מספיק סבלתי. קשה לי ולילדים שלי. אנחנו לא צריכים לראות אותו".

בעקבות הדברים יוצאת מרב במעין קמפיין אישי שבו היא מזהירה בעלי עסקים מלהעסיק את המחבל. "יצאתי בקמפיין אישי ברמה שלי ואני אומרת 'נגמרה הבושה'. אני מפרסמת את תמונתו של הרוצח ואומרת שמסתובב כאן רוצח, אל תתנו לו עבודה. לא ייתכן שהוא יעבור כאן מול מקום הרצח של אבא שלי עם השופל, יאכל וישתה. תזרקו אותו מפה. התגובות שאני מקבלת הן 'לא ידענו' ואני מאמינה לכולם. יש כאן אנשים טובים ואף אחד לא היה מעלה בדעתו להעסיק רוצח אם הוא היה מציג את עצמו כמי שרצח את אבי אושר".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד