בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ערבי מהצפון נאשם בהסתה לטרור

בין השאר, פרסם הנאשם פוסטים מעודדי טרור ביום הירצחה של הלל אריאל הי"ד בפיגוע חדירה בקריית ארבע

  • ט"ו אלול תשע"ו - 15:34 18/09/2016
גודל: א א א
פייסבוק. אילוסטרציה (צילום מסך) (צילום מסך)
פייסבוק. אילוסטרציה (צילום מסך) (צילום מסך)

כנגד ערבי מהכפר אעבלין בצפון הארץ הוגש ביום שישי האחרון כתב אישום בבית המשפט השלום בקריות בגין הסתה לאלימותאו טרור, הסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרוריסטי.

הנאשם,חאלד אבראהים מואסי,נהג להעלות לחשבון האינסטגרם ולפייסבוק שלו פרסומי תמיכה ואהדה לארגון חמאס.בנוסף, פרסם מואסי באופן שיטתי, בהזדמנויות רבות, קריאה לעשיית מעשה אלימות או טרור, דברי שבח, אהדה ועידוד למעשה אלימות או טרור, במטרה להסית לגזענות.

לאחר פיגוע הדקירה והחדירה בו נרצחה הילדה הלל אריאל הי"ד במיטתה בבית משפחתה בקריית ארבע בתאריך כ"ד סיוון, פרסם הנאשם שני פוסטים בפייסבוק. בראשון כתב מואסי: "כנראה שגל פיגועי הדקירה חזר, השני בפחות מ-24 שעות!" והוסיף: "#שברנו את הצום עליהם". זמן קצר לאחר מכן העלה לפייסבוק תמונה מערוץ טלוויזיה שעל גביה הכיתוב: "מות קדושים של מבצע פיגוע הדקירה בעיר נתניה הכבושה". מעל לתמונה זו הוסיף "אלוהים עליך סמכתי ועל אויבך שברתי את הצום".

בפוסט השני כתב:"לתשומת לב על הפיגוע בחברון היום ותשובה על גינוי רצח היהודיה הצעירה בגיל וקללות לשהיד מחמד אלטראירה: בדרך מדעית רפואית, הסרטן יש לטפל בו כימית או כריתה בגילוי המוקדם שלו. בעת שמתפשט וגדל קשה לחסל אותו ולהסירו, אחרת הורס את הגוף ומחסל אותו. הילד הציוני, גם חיסולו הכרחי לפני שהוא גדל והורג מבוגרנו וילדינו, משמיד את ביתנו ומאלמן את נשותינו. חובה עלינו להסירו ולהתרפא ממנו. בנוסף שהיא אחת המשתתפות בפריצות למסגד אלאקצא, (זאת אומרת ינקה את הגזענות ביניקה)".

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד