בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הטבות מס לעמותה הפועלת כנגד צה"ל?

עמותת השמאל הקיצוני 'אמנסטי' ביקשה אישור להטבות מס וועדת הכספים תדון בזה היום

  • כ"ה תשרי תשע"ז - 07:27 27/10/2016
גודל: א א א
יושב ראש ועדת הכספים, משה גפני (הכנסת)
יושב ראש ועדת הכספים, משה גפני (הכנסת)

וועדת הכספים של הכנסת תדון היום (חמישי) ברשימת עמותות המבקשות הטבות מסעל פי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה. בוועדה צפויה להתעורר סערה סביב בקשתה של עמותת השמאל 'אמנסטי ישראל' שמבקשת גם היא החזרי מס לתרומות שתקבל.

בעקבות נוכחות עמותת השמאל ברשימה פנה חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' ליו"ר הוועדה חבר הכנסת משה גפני במכתב בנושא בדרישה לפצל את ההצבעה משאר העמותות לאמנסטי. סמוטריץ' הציג את העמותה שלדבריו פועלת כנגד ישראל. על פי נתונים שכתב,הפיק הארגון צמד דו"חות, המבקרים את ישראל באופן שקרי וחד-צדדי. בניהם דו"ח על "פשעי מלחמה" שביצעה מדינת ישראל במהלך מבצע עופרת יצוקה, "דו"ח המים" שבו נטען כי מדינת ישראל מייבשת את הערבים ומונעת מהם מים.

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

ח"כ סמוטריץ' כתב ליו"ר גפני כי "אין עוררין כי הדברים חמורים ולא מובן מאיפה עזות המצח של העמותה המבקשת הכרה להחזר מס בגין תרומות ממדינת ישראל אותה היא לא מפסיקה לחרף ולגדף בישראל ובעולם כולו".

יו"ר ארגון 'בצלמו' פנה גם הוא לחבר הכנסת משה גפני וכן לשר האוצר משה כחלון בנושא כשהוא כותב כגד העמותה ומציין כי "הארגון תומך בסרבנות גיוס, הוביל קמפיין לשחרור מחבלים ועוד". "אין כל סיבה שהוא יקבל מתנה מהמדינה". במכתבו ביקש בדומה לחבר הכנסת סמוטריץ' לפצל את ההצבעה בעניין.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד