בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוטר "פלסטיני" ביצע פיגוע ירי: שלושה פצועים

פיגוע ירי שלישי מאז השבת המחבל חוסל. שלושה חיילים נפצעו באורח בינוני וקל ופונו לטיפול רפואי

  • כ"ט תשרי תשע"ז - 18:29 31/10/2016
גודל: א א א

שלושה לוחמי צה"ל נפצעו הערב (שני) בפיגוע ירי במחסום פוקוס הסמוך לישוב בית אל שבבנימין.

מתחקיר ראשוני עולה, כי המחבל, מחמד תרכמאן מג'נון, המשרת ביחידה מיוחדת במשטרה "הפלסטינית", הגיע למקום ופתח בירי לעבר כוחות צה"ל. הכוחות השיבו בירי והמחבל נהרג במקום.

חובשים ופאראמדיקים של צה"ל ומד"א הגיעו למקום והעניקו טיפול רפואי ראשוני לפצועים. לאחר מכן, פונו הפצועים לטיפול במרכז הרפואי הדסה הר הצופים בירושלים. אחד הפצועים במצב בינוני עם פגיעה בירך והשניים הנוספים במצב קל עם רסיסים בפנים ובזרוע.

זירת פיגוע הירי, הערב (ענבל ראובני, tps)

(ענבל ראובני, tps)

פאראמדיק של מד"א דוד דלפן שטיפל בפצועים מסר, כי "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 בהכרה מלאה, הוא סבל מפצע ירי בפלג גופו התחתון. בשיתוף כוח רפואה של צה"ל שהיה במקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים והוא פונה לבית החולים תוך כדי המשך טיפול, כשמצבו קשה. שני צעירם נוספים כבני 20 נפצעו באורח קל בגפיים כתוצאה מנתזים. קיבלו טיפול רפואי בשטח ולאחר מכן פנינינו אותם לבית החולים במצב קל".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

שלושת הלוחמים פונו למרכז הרפואי בירושלים (ענבל ראובני, tps)

(ענבל ראובני, tps)

מחסום פוקוס, הערב (ענבל ראובני, tps)

אתמול נפצעו שלושה לוחמי מג"ב בפיגוע דריסה בכפר בית אומר שבגוש עציון. ערב קודם לכן, במוצאי השבת, ביצעו ערבים פיגוע ירי לעבר רכבה של תושבת גוש עציון סמוך לישוב כרמי צור, לא הרחק מבית אומר. ב"ה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. ערב קודם לכן, בליל שבת, בוצעו שני פיגועים לעבר כוח צה"ל סמוך לישוב עפרה בבנימין. פיגוע ירי ופיגוע משולב של דריסה וניסיון דקירה. ב"ה לא היו נפגעים.

(ענבל ראובני, tps)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד