בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ההפקרות הביטחונית הובילה לפיגוע"

תושבי בית אל התריעו על הפיגוע בשבוע שעבר בקול היהודי. "ישנה רחמנות על האויב הערבי על חשבון דם יהודי"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ל' תשרי תשע"ז - 09:38 01/11/2016
גודל: א א א
מחסום פוקוס אחרי הפיגוע, אמש (ענבל ראובני, tps)
מחסום פוקוס אחרי הפיגוע, אמש (ענבל ראובני, tps)

על פעילות צה"ל בגזרת הכפר ג'ילזון והישוב בית אל מתחו התושבים ביקרת קשה בקול היהודי בשבוע שעבר. לצד סרטון שתיעד את הפקרת העמדה הצבאית בכניסה לרמאללה, התריעו התושבים מפני פיגוע צפוי בעקבות מדיניות צה"ל באזור.

"עד מתי? כמה דם עוד יישפך? שר הבטחון וגורמים בצבא רוצים להגיד כל הזמן שיש שקט באזור. שיפסיקו למכור לנו תותים", אומר אודי קורן, תושב בית אל שהתריע על הפריצה עוד בשבוע שעבר. "כל יום מחבלים מנסים לרצוח ולטבוח יהודים על ידי זריקות אבנים, בקבוקי תבערה, סינוור נהגים בלייזר ועוד. "אוי לנו אם על השקט הזה מדברים בממשלת ישראל", אומר קורן.

מחסום פוקוס אחרי הפיגוע, אמש (ענבל ראובני, tps)

קורן מזכיר, כי קצין בצה"ל אמר לו לפני שבועות אחדים כי בצה"ל עושים מאמצים שלא יפצע אף מתפרע ערבי באירועים. "יש כאן הפקרות ביטחונית בכדי ליצר הקלות לערבים במחסום ובאזור. תארו לכם שלא היו במחסום חיילים ברגע הפיגוע. המחבל היה יוצא לכביש ויורה לעבר כלי הרכב", מוסיף קורן. "כנראה שדם ערבי חשוב אצלם יותר מדם יהודי".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

לטענת התושבים, מסרו מדובר צה"ל בכתבה הקודמת כי צה"ל פועל במקום לפי הערכות מצב ונערכות באזור בידוקים וחסימות בעת הצורך. "לדובר צה"ל שפרסם הודעת תגובה על הסרטון לפני שבוע וטען שיש מחסום לפני מחסום פוקוס", אומר קורן "כיצד המחבל כן הצליח להגיע למחסום פוקוס? למה המחבל לא נעצר לפני מחסום פוקוס? אנחנו מציעים לך ולגורמים הנוספים בדרג הצבאי לעשות שוב הערכת מצב ולא כמו בפעם הקודמת. לחשוב טוב ולהבין שמדובר כאן בטרור ובמלחמה לכל דבר ושלא משחקים יותר עם הדם של החיילים והאזרחים".

זירת הפיגוע (ענבל ראובני, tps)

לסיום הוא מוסיף "אנחנו דורשים מכם מיד להילחם בטרור כמו שצריך. מספיק להגביל את תגובת צה"ל ברחמים על האויב הרצחני על חשבון ההפקרות של הדם היהודי".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד