בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מי שומר עלינו מפני ה"שוטרים הפלסטינאים"?!

פעם אחר פעם חורגים השוטרים ה"פלסטינאים" מסמכותם ועושים שימוש בנשק בסביבה הסמוכה ליהודים. ומי שומר עלינו?

  • אורי קירשנבום
  • ה' חשון תשע"ז - 19:00 06/11/2016
גודל: א א א
(צילום מסך)
(צילום מסך)

העובדה ששוטרים רבים מהמשטרה "הפלסטינית" בצעו בשנים האחרונות פיגועים נגד יהודים לא ממש מפריעה להם, כך נראה, להסתובב עם נשקים שלופים שוב ושוב בקרבת יהודים.

הבוקר פרסמנו בקול היהודי שבמהלך הפגנה שקיימו בני שבט רשיידה הבדואי נגד הקמת מפעל מלט במדבר יהודה, הגיעו למקום שוטרים "פלסטינאים" במטרה להרחיק מהמקום את המפגינים הבדואים, כשהם עושים שימוש בין היתר בירי באוויר.

יש לציין שמדובר באזור שבסביבתו מקיימים רבים טיולים במדבר יהודה ולא הרחק משם ממוקמים יישובים יהודים.

אירוע דומה ארע לפני כשלושה חודשים סמוך ליישוב רימונים שבבנימין, אז הגיעו שוטרים "פלסטינאים" לסלק מפגינים ערבים שמחו על פעולות של "הרשות הפלסטינית" להקמת מטמנת פסולת בסמוך לנחל מכוך. גם אז עשו השו"פים שימוש בירי באוויר בשביל להניס את המפגינים.

כשבועיים לאחר מכן פורסםששוטרים "פלסטינאים" בצעו מרדף אחר חשודים ערבים ברצח בשכונות מזרח ירושלים שנמצאות תחת ריבונות ישראלית מלאה.

בשבוע שעבר ביצעמחמד תרכמאן מג'נון ששירת ביחידה מיוחדת של המשטרה "הפלסטינית" פיגוע במחסום פוקוס הסמוך ליישוב בית אל, שלושה יהודים נפצעו בפיגוע.

הפיגוע הבולט ביותר שנעשה על ידי גורמי ביטחון "פלסטינאים" היה הרצחו של בן-יוסף לבנת הי"ד לפני כשש שנים בידי שו"פים בשעה שנכנס לעיר שכם יחד עם קבוצה של חסידי ברסלב להתפלל על קברו של יוסף הצדיק.

יצויין כי בהסכמי אוסלו הוחלט לאפשר ל"רשות הפלסטינית" להקים כוח שיטור עצמאי שיופקד על אכיפת החוק בשטח שבשליטת ה"רשות". יחד עם זאת, במשך השנים מנסים גורמי התיאום הישראלים למנוע פעילות של שו"פים בסביבה יהודית.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד