בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"המשפט הזה מחליש את צה"ל"

פעילי המטה למען אלאור אזריה יקיימו הערב צעדה בירושלים לקראת הגשת הסיכומים של עורכי הדין

  • כ"א חשון תשע"ז - 11:32 22/11/2016
גודל: א א א
זירת הפיגוע בחברון בפורים (TPS)
זירת הפיגוע בחברון בפורים (TPS)

לקראת ההכרעה במשפטו של אלאור אזריה, החייל שחיסל את המחבל שביצע פיגוע דקירה בחברון בפורים אשתקד, יקיימו הערב (ג') פעילי המטה למען שחרורו צעדת תמיכה בירושלים.

בשעה 19:00 ייצאו הפעילים מכיכר ציון במרכז ירושלים לכיוון הכותל המערבי, שם יסיימו את הצעדה בתפילה המונית לשחרורו של אלאור בקרוב.

בשיחה עםהקול היהודימסביר עופר גולן ממטה המאבק למען אלאור שמחר יגישו עורכי הדין משני הצדדים את הסיכומים לקראת ההכרעה, "החלטנו היום לעשות את זה לפני הגשת הסיכומים".

לדבריו, ארגונים רבים וחברי כנסת אשרו הגעה לצעדה הערב, לצד "אזרחים מן השורה". "זו לא הפגנה פוליטית", אומר גולן, "זו הפגנה נטו חברתית למען צבא ההגנה לישראל. המשפט הזה פוגע לא רק באלאור אזריה ומשפחתו אלא בכל צבא ההגנה לישראל. הוא מחליש מיום ליום את ההרתעה".

"שבוע שעבר היתה כתבה על הירידה במוטיבציה של הנוער להתגייס לקרבי. יש פה פעילות של השמאל הקיצוני שפועל דרך הפרקליטות ודרך בית הדין הצבאי לפגוע בצבא ההגנה לישראל וחבל שנבחרי הציבור משתפים איתם פעולה. הלא 'בצלם' עמד בארבע זויות שונות בזמן שאלאור ירה במחבל. למה אף אחד לא שואל האם 'בצלם' ידע שהיה מראש על הפיגוע והציב מראש צלמים בארבע זויות שונות?".

"בכל מהלך שמונת החודשים של המשפט, פעם אחר פעם השופטת עצרה את עדי ההגנה מלהעיד ונתנה כל מיני סיבות לא קשורות למה החייל אשם. הרשיעו אותו מהיום הראשון. אני מקווה מאוד שאלאור יצא זכאי אבל במידה ולא אני לא יודע אם 'האביב היהודי' לא יגיע, 80 אחוז מהציבור תומכים באלאור, כולם מבינים שיש כאן משפט ראווה ושתופרים לחייל הזה תיק. אנחנו רואים כבר היום חיילים שמפחדים להגיב, ההוראות לא ברורות".

"אנחנו מפקירים את החיילים שלנו בשטח, הכל ביד מכוונת של השמאל הקיצוני והקרן החדשה לישראל שמקבלת מליונים מאירופה. אנחנו נילחם בזה בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד