בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מסמנים אותו כדי להעניש את כולנו"

אישי ציבור ורבנים בתמיכה למורחק המנהלי יוסף פריסמן. מנכ"ל 'חוננו': "בענישה מנהלית אומרים לבנאדם 'אתה לא נראה לנו'"

  • כ"א חשון תשע"ז - 21:20 22/11/2016
גודל: א א א
יוסף פריסמן עם הצו המנהלי שקיבל
יוסף פריסמן עם הצו המנהלי שקיבל

(הרב ישראל אריאל, ראש מכון המקדש)

המאבק הציבורי סביב הצו המנהלי של יוסף פריסמן צובר תאוצה, עם פרסומם של סרטונים של אישי ציבור המביעים תמיכה במאבקו של פריסמן.

הרב ישראל אריאל, ראש 'מכון המקדש' אומר כי "אין סיבה להרחיק אדם כזה מביתו, אנחנו לא במערכת כמו רוסיה, אנחנו במדינת ישראל שבה מותר לאדם להביע את דעותיו... לכן כל אדם ישר מישראל מצווה למחות כנגד התופעה הזו של הרחקת אנשים מביתם והתעללות במשפחה ואנחנו מצווים לשבת בארצנו כבני חורין".

(שמואל מידד (זנגי), מנכ"ל ארגון 'חוננו')

שמואל מידד (זנגי), מנכ"ל ארגון 'חוננו', התייחס למדיניות "הענישה המנהלית" שבה נוקטת מערכת הביטחון כלפי יהודים. "ענישה מנהלית בכלל היא רעה חולה. אומרים לבנאדם 'אתה לא מואשם בשום דבר אבל אתה לא כל כך נראה לנו'. את יוסף פריסמן אני מכיר כבר מספר שנים, אדם שפועל באופן הכי לגיטימי ובכל העניינים הציבוריים הוא מארגן אירועים גדולים ומחאות. הפעלת צו מנהלי נגדו בכל המחאות שהוא מייצר מהווה פשע בכל ויכוח ודיון ציבורי שעל הפרק".

(אריה קינג, חבר מועצת העיר ירושלים)

חבר מועצת העיר ירושלים אריה קינג אומר: "את יוסף פריסמן אני מכיר כבר כמה שנים. אדם עם אידיאולוגיה מאוד קרובה לשלי, פעיל שעושה הכל מהנשמה למען ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל. לא יעלה על הדעת שבגלל האמונה שלנו אנשים נענשים. לא יכול להיות שמרחיקים אותו מהמשפחה ומהחברים ממקומות העבודה שלו רק בגלל האמונה שלו, מעולם לא ראיתי אותו עובר על החוק, מעולם לא ראיתי אותו מתעמת עם שוטרים, תמיד הוא עושה הכל על פי החוק, מבקש רשיונות. יש לי תחושה שמישהו החליט לסמן אותו כדי להעניש את כולנו".

בעמוד הפייסבוק 'מחאה אינה טרור - די להתעללות ביוסף פריסמן' מרוכזת המחאה הציבורית נגד הצו המנהלי שקיבל פריסמן, שלישי במספר, המחייב אותו שלא להיכנס לתחומי יהודה והשומרון.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד