בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"המצב הוא משפיל"

שיחה עם רחל קורן שנכחה אתמול בזירת פיגוע הירי בבית אל. "לצאת לרחובה של עיר ולהכריז שזו ממשלת זדון ובגידה"

  • כ"ו כסלו תשע"ז - 20:30 26/12/2016
גודל: א א א
זירת הפיגוע בבית אל (מתי עמר TPS)
זירת הפיגוע בבית אל (מתי עמר TPS)

פיגוע הירי שבצעו אתמול (א') בבוקר ערבים ביישוב בית אל ממש לא מפתיע את רחל קורן, תושבת בית אל המתגוררת בבניין הסמוך לכביש ממנו נורו הקליעים לעבר היישוב.

"הלכתי עם נכדה לכיוון הגנים וראיתי בכביש רכב שהיה נראה לי חשוד. ופתאום אני שומעת צרור יריות חזק חזק. אנחנו הולכים שם תמיד עם הילדים וזו לא פעם ראשונה שזורקים שם אבנים, לא פעם ראשונה שיורים. אנחנו חיים בנסים שבנסים", אומרת רחל בשיחה עם הקול היהודי.

"אצלי בתוך החצר היו אבנים, יש לי חורים במחסן של הבית, בחצר שלנו הייתה פגיעה ברגליים של מישהו מאבנים".

רחל תוקפת בחריפות את התנהלות הממשלה ביחסה לטרור הערבי. "שלא יצעקו על ארה"ב - מה הם עושים כאן? מה הם עושים בשביל ההתנחלויות? מטמינים את הראש באדמה, סוגרים את הכביש לרבע שעה ואח"כ פותחים אותו שוב. אני חושבת שהדרגים הנמוכים משתדלים לעשות אבל למעלה - זה לא מזיז להם בכלל כי זה לא פוגע בגופם או בנפשם".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

"הארץ הזו שייכת לנו במלוא מובן המילה. לא אני אמרתי את זה ולא ציונים לפני עשר שנים. כל פיסת אדמה כאן זו נשמה אלוקית. אם פוגעים כאן באדמה ובבני אדם אז פוגעים בנשמה אלוקית".

"אנחנו כל הזמן מדברים עם הצבא ועם אנשים, בא נאמר שהם שומעים וזה יוצא מהאוזן השנייה ואולי אפילו לא נכנס. במקרה לפני כשלושה חודשים שמעתי תדרוך לחיילים, אומרים להם 'אם זורקים עליכם אבנים תבדקו עד איפה האבן מגיעה'. לא עושים כלום ואם כבר כן עושים אז נכנסים לכפר ויורים קצת גז מדמיע שבסוף חוזר אלינו".

זירת הפיגוע אמיש (מתי עמר tps)

"לא נוכל לומר שידינו לא שפכו את הדם הזה, גם אבן זו שפיכות דם. אני כבר רואה חמש שנים שלא זז כאן כלום. סוגרים את הכביש ליום-יומיים או לשעה-שעתיים וחוזרים לשגרה. כשאנחנו פורצים את הגדר ויוצאים לחסום את הכביש אז ישר באים אלינו שאנחנו לא בסדר. אין עמוד שדרה, לא יודעים שהארץ שייכת לנו".

"אנחנו רוצים ללכת כאן בשביל ברוגע ובבטחה בלי לחשוש שיזרקו עלינו אבן. מדינת ישראל או ארץ ישראל? צריך להיות קודם ארץ ישראל, הארץ הזו מובטחת לנו, אנחנו צריכים ללכת כאן בביטחון, הם צריכים לפחד. אצלנו אם אחד זרק אבן על ערבי כבר שנה וחצי מנהלים נגדו משפט וכשהם זורקים אבנים אז אומרים לנו שלא מוצאים בדיוק את מי שזרק אבנים. בושה לעם ישראל שיש לו מנהיגים כאלה. צריך לצאת לרחובה של עיר ולומר להם שהם ממשלת זדון, ממשלת בגידה. הם בוגדים גדולים כל מיש שיושב שם למעלה, בוגדים בתורה ובוגדים בקדושה של הארץ. אני מקווה בעז"ה שבתוך החנוכה הזה נצמח כולנו. בתוך הנסים שהקב"ה עשה לנו ועושה לנו".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד