בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"התערבות בוטה ערב הכרעת הדין"

הרמטכ"ל מצא לנכון להתייחס למשפטו של אלאור אזריה ערב הכרעת הדין כשאמר הבוקר בכנס "בן 18 שמתגייס הוא חייל ולא 'הבן של כולנו'"

  • ה' טבת תשע"ז - 11:11 03/01/2017
גודל: א א א
הרמטכל גדי אייזנקוט (מימין), (דובר צהל)
הרמטכל גדי אייזנקוט (מימין), (דובר צהל)

בסביבתו של אלאור אזריה תוקפים את הרמטכ"ל גדי אייזנקוט שהתייחס הבוקר (ג') למשפטו של אלאור לקראת הכרעת הדין מחר.

"ערב הכרעת משפטו של אלאור אזריה הרמטכ"ל מוצא מקום שוב להתערב בצורה בוטה במשפט", אומר רן כרמי בוזגלו, דובר משפחת אזריה, לקול היהודי.

הרמטכ"ל אייזנקוט אמר הבוקר בכנס לזכרו של הרמטכ"ל לשעבר אמנון ליפקין-שחק ז"ל במרכז הבינתחומי בהרצליה ש"גבר בן 18 שמתגייס לצה"ל הוא חייל ולא הבן של כולנו", כשהדברים באים על רקע הסלוגן "הבן של כולנו" שליווה את הקמפיין למען אלאור אזריה בתחילה. "עליו לחרף את חייו כדי לשמור עלינו", הוסיף הרמטכ"ל.

"אמת, הוא לא הבן של כולנו", אומר בוזגלו, "אבל הוא החייל של כולנו. הרמטכ"ל באמירה הזו שוב כופר במשוואה הכל כך ברורה לכולם שאנחנו שולחים את היקר לנו מכל מתוך אמונה שהוא מופקד בידיהם של המפקדים הראויים לכך".

"הכרעת הדין מחר היא לא רק של אלאור אזריה אלא של כלל החיילות והחיילים, האם הצבא ימשיך להעמיד את שלומם בראש סדר העדיפויות או שהכללים השתנו".

במטה למען אלאור אזריה קוראים לציבור להתייצב מחר (ד') בשעות הבוקר מחוץ לקריה בתל אביב, שם יתקיים דיון הכרעת הדין.

אתמול חשפנו בקול היהודי שהראיון שהעניק עו"ד נדב ויסמן, התובע במשפט של אלאור אזריה ל'גלובס' בסוף השבוע נעשה ללא אישור של דובר צה"ל, כפי שמתחייב על פי הנהלים הצבאיים. יחד עם זאת, בדובר צה"ל סרבו להגיב לשאלתנו מה מתכוון הצבא לעשות בנידון.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד