בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קריאות לחנינת אלאור אזריה

במערכת הפוליטית קוראים לחנינת הלוחם שהורשע בהריגת מחבל. "אין ספק שזה יום מצטער"

  • ו' טבת תשע"ז - 13:07 04/01/2017
גודל: א א א
(קובי ריכטר, tps)
(קובי ריכטר, tps)

הציבור בישראל, כפי שפורסם עוד בתחילת הפרשה, מתנגד ברובו לדעת השופטים שהרשיעו היום בהריגה את אלאור אזריה. על פי סקר שפורסם בזמנו, 80% מאזרחי ישראל מתנגדים להעניש את הלוחם שחיסל מחבל בחברון.

ח"כ אורן חזן מהליכוד הודיע היום כי בלשכתו מונחת כבר הצעת חוק לחנינתו של אזריה. לקריאתו הצטרף גם השר נפתלי בנט, השרה מירי רגב, שלי יחימוביץ' ועוד.

"חנינה מיידית לאלאור אזריה" קרא יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט. "עכשיו. היום חייל שהרג מחבל בן-מוות שניסה לשחוט חייל, הושם באזיקים והורשע כאחרון העבריינים. צריך לומר את האמת: התהליך זוהם מתחילתו. האמירות החמורות של הדרג המדיני עוד בטרם פתיחת חקירת מצ״ח, היעדרות החייל עצמו מן התחקיר המבצעי ועוד, גרמו לאלאור נזק בלתי הפיך".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

"מדובר בהכרעה בקשה", אמר אילן כ"ץ אחד מעורכי דינו של אזריה. "נצטרך ללמוד את הכרעת הדין. אנחנו טענו בתחילה כי בית הדין הצבאי היה יחד עם התביעה. את ביקורת שלנו נשמיעה במקומות הנכונים. נלמד את הכרעת הדין וייתכן ונגיש ערעור על פסיקות שלא מתאימות לראיות שהוצגו".

"הצבענו על עוינות רבתית כנגד אלאור עוד במהלך הדיונים. בסופו של דבר, הראיות בתיק קובעות והן מצביעות על משהו אחר. כפי הנראה נגיש ערעור בתיק הזה. אין ספק שזה יום מצער", אמר עו"ד בסרגליק.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד