בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שב"ס מערים קשיים על ברית המילה

בית המשפט הורה לשחרר אסיר יהודי-לאומי לברית בנו הבכור, אולם אמש בפתאומיות השב"ס הגביל את האישור. "דרישה דרקונית אשר פוגעת קשות באסיר ואשר נודף ממנה ריח של נקמנות"

  • יח"צ
  • י"ט טבת תשע"ז - 08:20 17/01/2017
גודל: א א א
דוד אור שחר בשליחות בהודו. ארכיון
דוד אור שחר בשליחות בהודו. ארכיון

שרות בתי הסוהר הודיע אמש (שני) לאסיר דוד אור שחר, תושב בת עין, אשר יסיים בעוד מספר שבועות לרצות את עונשו בגין תקיפת ערבי, כי בברית של בנו הבכור אשר צפויה להתקיים מחר יוכלו להשתתף רק 10 מבני משפחתו.

בתחילת השבוע, לאחר ששב"ס סרב לאפשר לאסיר חופשה מיוחדת לצורך קיום הברית, הורה בימ"ש המחוזי מרכז בלוד אשר דן בעתירה דחופה שהגיש האסיר, כי האסיר ייצא לחופשה בת שמונה שעות וזאת לצורך קיום הברית. על בסיס החלטה זו שכרו האסיר ומשפחתו אולם, הזמינו אורחים והתכוננו לברית המילה אשר מתוכננת להתקיים מחר.

אמש כאמור, שעות ספורות לפני היציאה לחופשה, לתדהמת האסיר ומשפחתו, הודיעו נציגי שב"ס לאסיר כי הברית תתאפשר בהשתתפות של 10 בני משפחה בלבד.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו אשר מייצג את האסיר פנה במכתב דחוף למפקד כלא מעשיהו בו דרש כי יאפשר לפחות לבני משפחתו של האסיר להשתתף בברית "לתדהמתנו, הערב בשעה 19:00 לערך, ערב הברית הודיעה קצינת הרישום כי על האסיר להעביר 10 שמות של משתתפים בלבד אשר יורשו להשתתף בברית. ההשלכות של דרישה זו היא כי משפחתו הקרובה של האסיר לא תוכל להשתתף בברית המילה. מדובר בדרישה דרקונית, אשר פוגעת קשות באסיר ואשר נודף ממנה ריח של נקמנות בעקבות החלטת בימ"ש." כתב קידר.

לקראת האתר החדש: עזור לנו להיות אתר טוב יותר – לחץ כאן!

"לאור זאת, נבקש את התערבותך המידית ולכל הפחות לאשר את הרשימה המצ"ב.

נציין כי כולם משפחה קרובה – הורים , סבים, סבתות ואחים של האסיר ואשתו. אזכיר כי האסיר צפוי להשתחרר בעוד כשלושה שבועות וכן כי הוא אסיר למופת ממושמע אשר ממלא את כל חובותיו, כך שדרישתכם כלל אינה ברורה." הוסיף קידר.

בסביבתו של האסיר זועמים ואמורים כי שב"ס נוקם באסיר כיוון שבימ"ש הכריע בניגוד לעמדתם "להודיע 12 שעות לפני שהוא מתוכנן לצאת לברית המילה כי התנאי ליציאה שיבחר רק עשרה מבני משפחתו שישתתפו בברית זו התעללות. הוא צריך עכשיו ערב הברית להחליט על איזה סבא הוא מוותר? או על איזה אח?? , חבל ששרות בתי הסוהר לא מקבל את הכרעת בימ"ש".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד