בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"רצח כזה אכזרי הוא וודאי לאומני"

במשפחת נגר לא נכנעים וממשיכים לומר כי רצח תהילה הי"ד הוא לאומני. "לא נסכים שהבנות שלנו ילכו עם ערבים"

  • אורי קירשנבום
  • כ"א טבת תשע"ז - 09:50 19/01/2017
גודל: א א א
זירת הרצח בצפון (דוברות המשטרה)
זירת הרצח בצפון (דוברות המשטרה)

אחרי שהוסר צו איסור הפרסום מעל חקירת רצח תהילה נגר הי"ד, מתפרסמות עוד ועוד עדויות מתיק החקירה המאששות את מה שאמר קודם לכן אביה בראיון לקול היהודי.

ראיד רושרוש מהכפר מרר, הנאשם ברצח תהילה הי"ד, בת זוגו לשעבר, הכה אותה ואיים עליה באם תפרסם את מעלליו, עוד לפני הרצח. "סמוך לשעה 00:45 הגיעו המשיב והמנוחה בג'יפ קרייזלר צ'ירוקי לחניון אספלט הסמוך לכביש 90, מול הכניסה המזרחית לישוב מגדל, שם, מסיבה שאינה ידועה, החל המשיב לתקוף את המנוחה, בעוד שהמנוחה מנסה להתגונן מפניו", כך נכתב בכתב האישום שהוגש כנגד הרוצח.

עוד בנושא:
"המשטרה מנסה תמיד להסתיר את המניע הלאומני"
"בן זוגה" הערבי של תהילה הי"ד נאשם ברצח
"אם היינו ערים היינו רואים סימנים לרצח"
משפחת עראמי לנגר: "להוכיח שמדובר ברצח לאומני"

זירת הרצח סמוך למגדל (דוברות המשטרה)

"לאחר מכן, דחף הנאשם את המנוחה לשיחים שבצדו המזרחי של החניון, שם חנק אותה בגרונה והוסיף לחבוט בה בחוזקה בפניה וגרם לה לדימום רב – עד שאיבה את הכרתה. או אז, גרר הנאשם את המנוחה לצדו הצפוני של החניון ושם הטיח בראשה אבן שפה במשקל של כ-30 ק"ג, רוצץ את גולגלתה וגרם למותה".

| "אין הסבר אחר – הרצח לאומני"

בפרקליטות כאמור החליטו כי הרצח בוצע "מסיבה שאינה ידועה", אולם במשפחת נגר בטוחים כי מדובר ברצח לאומני. "אין דרך אחרת להסביר את זה, לרוצץ לילדה את הראש בצורה כזו זה רק רצח לאומני", אמר לקול היהודי האב השכול יגאל נגר.

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

"אנחנו נעקוב אחר המשפט אבל לא נהיה אובססיביים לנושא הזה כי אנחנו אנשים שצריכים לעבוד ולחיות, היו משפחות שהתמוטטו בגלל סיפורים כאלה. יחד עם זאת", הוסיף יגאל ואמר כי "אנחנו נגיד בכל מקום שזה רצח שפל ומתועב. זו השחתה לאומנית. המחבל רצח לנו את הבת רק בשל היותה יהודייה".

"אנו רואים את מה שחשבנו שהבחור ניצל אותה בהיותה יהודייה תמימה. שמענו את זה אתמול במשטרה והיום זה פורסם בכל העיתונים. אנחנו לא נסכים שהבנות שלנו ילכו עם ערבים, לא נסכים לבעל ערבי ולא נסכים לנכדים ערבים. עובדה איך שמקרה כזה נגמר", אמר האב והוסיף "יש לנו מוסר, אנחנו אנשים נורמטיביים ואנחנו לא מוכנים להתחבר עם חברה אלימה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד