בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"האובייקטיביות" של ירון לונדון נמשכת

במה בלעדית ניתנת לארגוני שמאל הנתמכים על ידי 'הקרן החדשה לישראל'

  • י"ח אדר תשע"ז - 12:59 16/03/2017
גודל: א א א
ירון לונדון (hanay)
ירון לונדון (hanay)

ארגון 'גישה' מגדיר את עצמו במילים אלו, "גישה – מרכז לשמירה על הזכות לנוע". ולמי שלא הבין על איזו זכות מדובר בדיוק, וממי מנעו לנוע, הוסף גם ההסבר: ארגון זכויות אדם ישראלי שמטרתו היא הגנה על הזכות לחופש תנועה של ערבים, במיוחד תושבי רצועת עזה, המעוגנת במשפט הבינלאומי והישראלי.

מטבע הדברים ארגון 'גישה' בדומה לארגוני שמאל אחרים, נוהג להוציא מעת לעת דו"חות ומסמכים שונים המפרטים את פעולותיו השונות. ואכן, הארגון לא שקט על שמריו וערך סקר שממנו עולה ממצאים 'מפתיעים' שרוב הציבור בישראל מבין שישראל שולטת בדרכי הגישה לרצועת עזה, וכי יש לה אחריות על המתרחש ברצועת עזה, כולל המצב הכלכלי והאזרחי.

לפיכך, אך טבעי היה שדוברת הארגון התראיינה בנושא בתכניתו של ירון לונדון בערוץ 10. אך החלק המפליא אולי בריאיון היה שלא הוצג אף גורם המביע עמדה אחרת, ולו במעט, בכדי לאזן את עמדתו של הארגון כפי שהוצגה באמצעות הדוברת.

ייתכן שאין בכך פלא. בעבר הלא רחוק ראיין ירון לונדון גם את נציגי 'שלום עכשיו' ללא שהוא טרח להציג את המחזיקים בעמדה או השקפה שונה.

הישנות הדברים הובילה את שי גליק מארגון 'בצלמו' להתלונן אצל נציב פניות הציבור ברשות השנייה. בתלונה שכותרתה "מגמתיות וחד-צדדיות בתכנית לונדון וקירשנבאום" המשודרת בערוץ 10. תשובת הנציב לא איחרה להגיע ובה נאמר: "אני סבור כי היה מקום לבחון אפשרות לאזן את הדברים שנאמרו עם דעה מנוגדת או לעמת את המרואיינת עם עמדות נוגדות אם יש כאלה בנמצא. העברתי את הערתי זו לתשומת לב הזכיינית".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד