בע"ה ח' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"התקשורת הפכה אותנו לאויבי העם"

הוריו של החייל אלאור אזריה הגיעו לכנסת ותקפו את התקשורת

  • י"ח אדר תשע"ז - 14:10 16/03/2017
גודל: א א א
אלאור אזריה בדיון (ורד אדחוח)
אלאור אזריה בדיון (ורד אדחוח)

הוריו של החייל אלאור אזריה, שחיסל מחבל בחברון לפני כשנה והורשע עקב כך בהריגה, הגיעו לכנסת אתמול (ד') והעבירו לחברי הכנסת מכתב שבו הם מספרים את 'הסיפור האמתי' מאחורי הרשעתו של החייל.

ההורים צ'רלי ואושרה הוזמנו למשכן הכנסת על-ידי סגנית יו"ר הכנסת נאוה בוקר (הליכוד) והם נפגשו גם עם השר איוב קרא ועם סגן שר הביטחון אלי בן-דהן. לאחר הפגישות והעברת המכתב, ערכו ההורים מסיבת עיתונאים בכנסת שבה נאם אביו של אלאור.

"מה שהתקשורת מוציאה זה עיוותים. ברור לכולם שאלאור זכאי. הכנתי מסמך שבו מפורט כל מה שקרה, ועל סמך אותו מסמך שמגובה בראיות, בפרוטוקולים ובעדויות, אנחנו נוכיח שאלאור חף מפשע לחלוטין" אמר צ'רלי אזריה.

בהמשך פנה צ'רלי אזריה אל נשיא המדינה ואמר, "אדוני, אתה אמרת שצה"ל הוא צבא העם, וצבא העם לא יכול ללכת נגד העם. היום העם פונה אליך וזועק לשחרר את אלאור כי זה רצון העם. לא לשכוח שאלאור הוא חייל בצה"ל, הוא ילד שהתגייס והתנדב לשרת בצבא ההגנה לישראל, למרות שציירו אותנו בתקשורת כאנשים שאינם מן השורה".

בהמשך התייחס אזריה לתקשורת, פעם נוספת באופן ישיר: "אני היום מרגיש בדיוק מה שמרגיש ראש ממשלת ישראל מרנתניהו. כמו שמשפילים אותו, את אשתו ומשפחתו, זה בדיוק מה שאנחנו מרגישים. רצו את דמו של הבן שלי, דיברו על משפחתי, הפכו אותנו לאויבי העם וזה לא עוזר. אנחנו לא אויבי העם. אנחנו אוהבים את העם, אנחנו אוהבים את המדינה ואנחנו אוהבים את הארץ. אנחנו נלחמים על המדינה שלנו. אנחנו כרגע ממשיכים בערעור על פי המלצות עורך הדין ועל סמך זה אנחנו נמשיך, אלא אם מישהו יתעורר בצמרת ויציע הצעה שתהיה מקובלת על כולם.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד