בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פייגלין בדרך להקמת תנועה חדשה

ח"כ פייגלין הודיע אמש (ב') על התפטרותו מתנועת הליכוד והקמת תנועה פוליטית שתוביל את ישראל "לחירות יהודית אמיתית" ותשנה את המדינה

  • ט"ו טבת תשע"ה - 11:18 06/01/2015
גודל: א א א

אחרי שנים ארוכות בתנועת הליכוד, הודיע אמש (שני) חבר הכנסת משה פייגלין, על פרישתו מהמפלגה בדרך להקמת מפלגה חדשה שתפעל ל"חירות יהודית אמיתית", כלשונו.

בתחילת נאומו אמש בבנייני האומה בירושלים, הודה פייגלין לפעיליו הרבים ואמר כי "בעשרים השנה האחרונות בתנועת 'זו ארצנו' ו'מנהיגות יהודית' שננו את המדינה וכעת הזמן לצאת מהליכוד ולהקים תנועה פוליטית שתנגיש את עצמה לבחירות עם ישראל ותעמוד בהנהגה".

לדבריו, מלבד פעיליו, אין כאלו היודעים להתמודד עם הטרור הערבי ועם הצורך להוזיל את מחירי המזון והדיור וכן לבנות חירות "שבאה מתוך היהדות ולא במקומה, מתוך הבנה עמוקה כי כולנו בנים של אבינו מלכנו, עבדים לבורא עולם לבדו".

לדבריו, ראש הממשלה נתניהו ביצע "סיכל ממוקד" ודחק אותו לאחרונים שברשימת הבחירות במפלגה, אך "כמו מתאגרף שהופל ארצה, אינני הולך לשום מקום. אני קם, חוזר ועולה לזירה כדי לנצח, אבל אני צריך אתכם איתי. בואו נבנה מדינת חירות יהודית לילדינו".

פייגלין הודיע כי שתי הפעולות שנדרשות כעת הן יציאה מהליכוד והקמת תנועה פוליטית חדשה. הוא ציין כי הוצעו לפניו מספר הצעות מכיוונים שונים והוא בוחן אותן. יחד עם זאת אמר כי אינו מוכן להיות "מפלגת רייטינג ואווירה" והוסיף "אם צריך יהיה לוותר על הכנסת כדי לבנות את עצמנו נכון וטוב, נוותר. ניקח את הזמן שאנו צריכים בשביל לבנות את עצמנו בצורה נכונה ומדוייקת".

לסיום אמר פייגלין, כי "ככול יצירת חיים חדשה, נדרשת פה לידה חדשה, תקופה של התבגרות עצמאית וממנה בע"ה בקרוב – מנהיגות אמונית, מנהיגות של חירות לעם ישראל".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד