בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

במד"א קוראים לציבור: בואו לתרום דם

עקב מחסור חמור במנות דם מסוג O ובמנות דם עם Rh שלילי, במד"א קוראים לציבור נצלו את ימי החופשה לבוא לתרום דם ולהציל חיים

  • יח"צ
  • ג' אלול תשע"ה - 18:20 18/08/2015
גודל: א א א
התרמת דם. ארכיון (דוברות מדא)
התרמת דם. ארכיון (דוברות מדא)

חופשת הקיץ והחום הכבד גרמו לירידה משמעותית בתרומות דם ונוצר מחסור חמור במנות דם מסוג O+ ובמנות דם עם Rh שלילי (A-, B- ו O-), ובשל כך במד"א פונים לציבור להגיע ולתרום דם.

הירידה במלאי הדם במד"א גורמת לקשיים באספקת הדם למרכזי הרפואה שעלולים להביא לפגיעה של ממש בפעילות הרפואה השוטפת ולדחיית ניתוחים. במד"א מבקשים לציין, כי כל תורם דם זכאי לקבל ביטוח דם לשנה, לו ולמשפחתו הקרובה.

ניתן לתרום דם במרכז שירותי הדם של מד"א בתל השומר בימים ד'-ה' בין השעות 08:00-14:30, ביום ו' בין השעות 08:00-12:30, וכן באתרי ההתרמה המתפרסמים מידי יום באתר האינטרנט של מד"א. בנוסף, ניתן גם לקבל פרטים על אתרי ומועדי התרמות דם ברשות הרבים ובתחנות מד"א השונות בטלפון 03-5300400 (מענה אנושי). המעוניינים להזמין צוות מתרימים לקבוצות מאורגנות (מעל 20 איש) מתבקשים לפנות לטלפון 03-5300402/69.

מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר, כי "בתקופה זו של חופשת הקיץ ועומס החום הכבד אנו עדים לירידה בכמויות הדם שמותרמות בשירותי הדם של מד"א. על מנת שנוכל להמשיך ולסייע בהצלת חיים ולהעניק לכל אחד את הטיפול הראוי לו והסיוע שלו הוא נזקק, אני קורא לציבור להגיע לנקודות ההתרמה בהן נערכות התרמות ולתרום דם".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד