בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דרעי: "לא הייתה סיבה לחילול השבת"

במכתב לראש הממשלה ולשר התחבורה תקף דרעי על רקע חילול השבת סביב פיצוץ גשר מעריב בתל אביב. "בפעם הבאה לא נעבור על כך בשתיקה"

  • אברהם שפירא
  • ח' אלול תשע"ה - 00:02 23/08/2015
גודל: א א א
אריה דרעי (יחצנים)
אריה דרעי (יחצנים)

על רקע פיצוץ גשר מעריב בתל אביב לצורך בניית תוואי לרכבת הקלה ביום שישי האחרון ועבודות פינוי ההריסות לאחר מכן, פנה שר הכלכלה ויו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, לראש הממשלה ולשר התחבורה כשלדבריו לאחר הפיצוץ נעשו עבודות בשבת תוך חילול שבת חמור.

דרעי איים כי בפעם הבאה שיתקיים חילול שבת שכזה, סיעת ש"ס לא תעבור על כך בשתיקה."ברצוני להתריע בפניכם על חילול שבת חמור שארע במהלך השבת בעת פינוי הריסות גשר מעריב. לא היתה שום סיבה שחברת 'דניה סיבוס' המועסקת על ידי החברה הממשלתית נת"ע, תעסיק עובדים במהלך השבת לפינוי ההריסות", כתב דרעי.

"העבודות שהתבצעו אינן בגדר פיקוח נפש ולא היה קורה מאום אם היו נדחות לצאת השבת. יתרה מכך: פיצוץ הגשר יכול היה להתבצע ביום ראשון או יומיים לפני יום שבת ואז לא היה נגרם חילול שבת המוני, כפי שארע".

"בפעם הבאה שיתבצע חילול שבת מיותר ומקומם בעבודות בניית הרכבת הקלה או בכל פרויקט ממשלתי אחר כפי שאירע בשבת זו שאינו בגדר פיקוח נפש, סיעת ש"ס בראשותי לא תעבור על כך לסדר היום" סיים דרע את מכתבו.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד