בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נזקי הסופה: הרוג ומספר פצועים

קירות, גגות, מנופים, עצים ועמודי חשמל קרסו היום (א') במקומות רבים בעקבות מזג האוויר הסוער. פועל נהרג ונוספים נפצעו באורח קשה וקל

  • י"ב חשון תשע"ו - 14:06 25/10/2015
גודל: א א א
קריסת עץ בנתניה, היום (אסף בריזנגר דוברות מדא)
קריסת עץ בנתניה, היום (אסף בריזנגר דוברות מדא)

מזג האוויר הסוער הגיע, ואיתו נזקי החורף: פועל בניין כבן 20 נהרג היום (ראשון) מקריסת קיר ברחוב עולש בפרדס חנה. הפצוע פונה למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה כשהוא במצב אנוש, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

בישוב הר ברכה בשומרון, נפצעו שני מוסקים נוצרים בקריסת אוהל. פצוע כבן 17 פונה במצב קל-בינוני לטיפול במרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה. צעירה כבת 20 נפצעה קשה מקריסת קולט שמש על אוטובוס בחדרה ומנוף קרס בתל אביב.

נזקי הסופה באילת (דובר משטרת אילת)

שני פצועים בקריסת אוהל בשומרון (דוברות מדא)

במקומות שונים ברחבי הארץ נרשמו הפסקות חשמל לסירוגין. בין היתר נרשמו תקלות בבני ברק, רמת גן, חולון, תל אביב, ישובים בשומרון, בנימין, הר חברון, יישובים בעמק החולה ועוד. בעקבות קריסת כבלי חשמל ועצים, נחסם כביש 977 מצומת גומא לכפר בלום לשני הכיוונים.

באשקלון קרסו מספר עצים. גג של מבנה עף בשומרון ומספר עמודי חשמל קרסו. בנתניה קרס עמוד חשמל ועמוד נוסף עלה באש. בשדה התעופה דב בתל אביב בוטלו היום הטיסות המתוכננות. הנוסעים מתבקשים לבדוק בחברות התעופה על מועד חדש לטיסה.

גשם בירושלים, היום (יהודה פרל)

עמוד חשמל שקרס מהרוחות

בעקבות הנזקים מפרסמים היום במד"א מספר הנחיות לציבור בכדי לעבור את החורף בטוח. במד"א מבקשים מהציבור לחזק חביורים של עמודי חשמל, לסגור חלונות ודלתות שעלולות להיטרק בעוצמה ולקשור כסאות וחצים שונים הנמצאים בחצר. כמו כן, במד"א מזכירים כי יש לאוורר חדר בו מופעל תנור הסקה ולבדוק מידי פעם את מערכת ההסקה ולהרחיק חפצים ובגדים דליקים מאש גלויה בתנור. יש לשמור על חום גופם של קשישים, תינוקות וחולים, על ידי לבישת בגדים קלים ושמיכה וכן לדאוג לחימום של כ-22 מעלות. ירידה בתפקוד, בלבול ומיעט אכילה ושתיה יכולים להוות סימנים לירידה בחום הגוף.

גבעתיים, היום (דוברות מד"א)

לנהגים מזכירים במד"א כי בימים אלו קיימת סכנת החלקה בכבישים ויש לשמור על מרחק נכון מכלי רכב נוספים בכביש ולנסוע על מהירות נמוכה. בנוסף, יש לשים לב לאדים המצטברים על שמשות הרכב ולהקפיד על אוורור הרכב ועל אפשר האדים באופן קבוע. כמו כן, נהג שיכנס לשלולית שלא יודע את עומקה, רכבו עלול להיסחף בקלות למקומות מוצפים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד